Borttappde betyg
Den 21 december fick jag mina terminsbetyg, men min syster städade huset strax efter att jag tagit hem dem, och la dem på något ställe som hon inte kommer ihåg. Jag skulle verkligen behöva hjälp att hitta dem, eftersom att de ska lämnas in.
De ligger i ett brunt kuvert i A4-storlek. Även min systers betyg är borttappade, även de ligger i ett brunt A4-kuvert. Troligen så ligger betygen på samma ställe.
Är väldigt tacksam för hjälp!
(Var inte säker på vilken grupp som jag skulle lägga inlägget i)
// Matilda
Frogge33. Jag ändrat och lade din tråd i kategorin OT (of topic) Vi har ingen kategori för att "leta/känna" efter saker 
Om du har tur så ser någon detta och vill öva sig på att känna in.
På Övernaturligt iFokus vet jag att det finns en nålad tråd där man kan be om hjälp att finna det man tappat bort. Men som sagt, rätt som det är tittar någon in här också och försöker.
Jag gör ett litet försök; I närheten av den plats du lade kuvertet (innan systerns städning) finns det en låda/fack av något slag .(Kan vara byrålåda eller liknande) Titta där.
Bokhylla/pärmhylla? Nej, jag är inte bra på borttappat alls. Men jag hoppas du hittar dina papper snart!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#1 Okej, bra då vet jag…
Min syster sa att hon hade lagt det i en byrålåda först men sedan flyttat på det till en "bättre plats". Jag lade betygen på en byrålåda i hallen innan hon städade. Kan vara däför du känner det med låda/fack.
Men tack, kan kolla i andra lådor också! 
// Matilda
#3 Ok. Hoppas du hittar dem!