God morgon 6 janurari
Goder morgon alla på en röd dag igen.
Här är det stjärnklart och några grader kallt. Var ute och skulle hämta tidningen och blev så snopen när jag inte hittade tidningen i lådan, jag vevade runt med handen och tänkte men va tusan….asch det är ju röd dag.
Igår "eftermiddag" blev min dotters bil utsatt för intrång, det är höjden av fräckhet hon har bilen utanför köksfönstret och då var i köket hela tiden, ändå var det någon fräck människa där och rotade runt. Som tur var hade hon inget av värde i bilen, men bara vetskapen om att det är någon "liten" tjuv inne på ens eget revir gör ju att man blir darrig i benen. Usch och fy säger jag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
God Morgon !
Uch ja inget roligt när ens saker inte får vara ifred.Trist när sånt där händer och snopet måste det ju kännas när den stog utanför fönstret.Ryys obehagligt.
Önskar er en skön dag 
God morgon
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God, uh, morgon?
Har inte sovit nånting i natt duktig som jag är 
Ser fram emot imorrn då jag ska in till staden och köpa hårfärg~
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God morgon.
Här har vi varit uppe med tuppen. Dottern och henes familj ska resa hem till sig idag. Det är ett fasligt packande och springande just nu. Det blir så himla tomt när de åker.
#0 otrevligt när inte folk kan ge sjutton i det som inte är deras!
#3 Det är kul att färga håret men jag (med flera) fick en ordentlig tankeställare för någon vecka sedan. Dottern har färgat håret många gånger, men nu innan jul när hon gjorde det reagerade hon ordentligt. Hon svällde upp i ansiktet. Värst runt ögonen. Hon har utslag som fortfarande kliar på hela kroppen. En riktig allergichock! Så var försiktig och se efter vad det är i preparaten!
Ha en riktigt bra dag alla!
#4 Ojdå, det lät inte kul!
Oroa dig inte, jag ska vara försiktig. Inte varit så mycket för o färga håret senaste tiden, så har kanske en 5-10 cm utväxt haha 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Godmorgon alla!
#0 Majlar det är hemskt när de kommer så nära inpå och ofredar
#3 Hoppas du blir nöjd med resultatet.
I dag skall vi på släktträff på min man sida, det är fortfarande grejer som skall delas efter ett dödsfall, gillar det inte….skulle helst stannat hemma.
Önskar er alla en skön dag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Hoppas ni fått vakna till en fin dag idag!
Här ser det ut att bli en solig och fin dag och någon enstaka minusgrad - det tunna, tunna lagret av snö gnistrar. Alldeles lagom mycket snö - då kommer jag upp med bilen och behöver inte skotta. Mer snö än så behöver inte komma. ;)
Fy, vad jobbigt för din dotter, Majlar! De är fräcka de där nötterna som ska in i andras bilar och härja. Jag fick min bil stulen en gång och minns så väl den väldigt obehagliga känslan av att någon varit inne i min bil när de hittat den och jag fick tillbaks den. Så jag förstår verkligen att din dotter tycker det känns jobbigt! (Jag sålde min bil o köpte en ny. De som använt bilen var dessutom drogare, så det låg gamla kanyler o sk-t i bilen också.)
Ja, jag har läst lite 'rubriker' på sistone om människor som fått allergichocker av hårfärg på sistone. Läskigt! Själv har jag inte färgat håret sedan jag var i övre tonåren, då jag provade att (iofs bara) tona håret lite.
Lycka till med din hårfärgning, KaiPon!
Lycka till med släktmötet, Indiania! Jag förstår att du inte ser fram emot att gå på träffen… (roligare träffar finns det ju). Hoppas att det går bra i alla fall, utan knepigheter.
Önskar er alla en finer och solig dag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God middag i tråden.
Rymmer en kort sekund från städningen jag eg. håller på med och önskar er en superfin dag och långhelg. Lev väl och njut!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.