Healing iFokus

Healing

Läst 1588 ggr
[Nidlo.]
0

För en hel människa

Hejsan,

Min stilla undran är om någon här är intresserad av healing, eller vägledning för inre förståelse och att hitta mer rätt i sitt liv?

Inre --> yttre

yttre --> inre.

Jag kan både ge healing på avstånd, även ge vägledning vid vägskäl, problem som uppstår på olika plan. Man kan säga att dessa hör ihop och ger en mer hel människa.

Var inte rädd för att förklara/visa intresse så ser vi om jag kan hjälpa till!

Kommentera gärna i denna tråd vid intresse så skickar jag ett PM. För tillfället kostar det inget, men jag ser över möjligheten att på sikt arbeta inom området.

Uppskattas även av mig då jag gärna utvecklas.

Nidlo.

diva
2

Hejsan

Jag har haft fysisk och psykisk ohälsa i nästan hela mitt liv. Jag har värk i alla muskler till och från. Ibland är det bättre ochn ibland är det sämre. Har haft depressioner också som kommer och går. Nu äter jag anti depressiva mediciner och mår bra, men kroppen vill inte hänga med riktigt. Har ofta huvudvärk och det är det jobbigaste för man blir så slut på när man hela dagarna har ont i skallen.

Kan du hjälpa mig så skulle jag bli överlycklig. Har nog provat det mesta för att må bättre.

Theleonora
0

Jag skulle behöva en del hjälp och framförallt vägledning!

Sess1
0

Vägledning skulle jag ha nytta avGlad

solvinge
0

Du får gärna hjälpa mig med vägledning tackGlad

Amandla
0

Jag tar gärna emot vägledning! Glad

helo
0

Jag tar väldigt gärna emot vägledningGlad

white lady
1

Hej Nidlo skulle verkligen behöva vägledning av dig  *_*

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

majlar
0

Tar gärna emot vägledning.

[Nidlo.]
0

Tack för er respons.

Jag kommer att ta en och en i ordning, så om ni inte hör från mig på en gång är det därför.

Men ska nog hinna med alla, och fler är välkomna att visa intresse!

Nidlo.

Fjäril
1

Du får gärna ge mig de bitar som fattas också :) Tack!

Sajtvärd på Övernaturligt

[Nidlo.]
0

Fjäril, med flera: Önskar att jag kunde ta kontakt med er samtidigt!

Hälsningar,
Nidlo.

[Nidlo.]
0

Jag har nu kontaktat alla som kommenterat i tråden för att få lite mer att gå på. Något bra är att få en överblick i vad som ni vill ha hjälp med, en kort sammanfattning eller beskrivning (ungefär som #1 i tråden gjorde).

Ber samtidigt om ursäkt om det blir lite förvirrande nu i början…som skrivet. Utveckling för mig också Glad

Fjäril
0

Vi är tacksamma för din tid och alla behöver vi öva :)

ymmmi
0

Skulle också behöva vägledning

evali
0

Hej!

Tar tacksamt emot vägledning. Känner att jag står i ett vägskäl vad gäller mitt yrkesval. Vill så gärna gärna hitta min gåva.

Tack på förhand, Eva-Lena

kali
0

Du får gärna ge mig vägledning /Kali

isiv
0

Vilket fint erbjudande! :) Jag tar tacksamt emot vägledning, har verkligen kört fast när det gäller kärleken.

jessicangel
0

Ja tack…tar gärna emot vägledning.

szirius
0

#0 Nidlo, känner du dig verkligen mogen att göra detta - att heala och VÄGLEDA ANDRA?

Jag har följt dig i många trådar på andra sajter och vet att du är oerhört ny på detta område.Många gånger har jag- i största välmening - funderat om det inte är du som behöver vägledning.Du kan å ena sidan be om hjälp för att i nästa bli en översittare och säga att du är upplyst och att andra vet mindre. Ofta slår du knut på dig själv och om någon  påpekar detta så blir du genast defensiv. Det finns en sån ambivalens hos dig och en känsla av att du " försöker" mer än att du ÄR.

Känner du att du har ödmjukheten, erfarenheten och friheten från ditt ego för att kunna vägleda andra människor?

Jag vill bara be dig att tänka dig för…dessa människor ger dig sitt största förtroende att få hjälp från dig, de litar på att du har den förmågan. Nu får du verkligen möjlighet att testa dig…och även ta ansvar för vad det blir av det.

Jag hoppas att ni alla förstår att jag skriver detta i all välmening - ingen blir gladare än jag om ni kan få hjälpGlad.

Jag önskar Nidlo all lycka till.

Fjäril
3

Jag litar på att Nidlo gör sitt bästa :)

För min egen del är jag nyfiken på vad mina vägledare kan ge mig - genom någon annan. Sen är det upp till mig hur jag väljer att tolka/ta det till mig. ( hoppas och tror att alla gör likadant)

Jag förstår din tanke (utan att vara insatt i det du skriver), men samtidigt bör vi tro på varandra!

Jag litar helhjärtat på att mina vägledare är med mig i alla situationer - och likadant för andra.

Att vägleda någon innebär inte att man spår framtiden - utan man kanske ser andra vägar personen bör vandra (som också ofta ligger "dolt" i det undermedveta)

Jag kan inte uttala mig om hur de andra tar det till sig, men för att det ska bli till det bästa - så ger jag mina varma tankar till Nidlo (och jag tror på Nidlo)

Fjäril

white lady
1

Vi skickar varma och goa tankar till Nidlo.

Lita oxå på att inget kan bli fel,,,Vi har ju ett val,,

Detta kan bli Nidlos läkning  Glad

[Nidlo.]
0

#19: Med all respekt, denna tråd är inte till för kritik mot mig, det kan tas via PM.

#20: Tack för ditt stöd.

Övriga kommer jag att kontakta via PM, och jag hjälper via den vägen just nu. Syftet med detta är för mig att utvecklas, och göra något bra samtidigt.

Nidlo.

Fjäril
2

#21 Bra! Genom att hela andra - helar vi oss själva Kyss

white lady
0

#23  Ja visst är livet fantastiskt,,,Tungan ute

szirius
2

Jag hoppas att alla tänker som 20 och 21.Glad Skrev det av omtanke men visst är det sant som ni skriver - att ha tillit att allt som sker ska ske och alla har sin egen fria viljaOskyldig. Ville inte trampa någon på tårna.

Fjäril
0

#25 Det tror jag inte att du gjorde (trampade någon på tårna) Du har rätt till din åsikt och nu är vi av samma tankar - tillit till varandra, det är bra tycker jag :)

[Nidlo.]
0

szirius: Jag vet att vi har mötts på iFokus under året som har gått. Ser mig nu tillräckligt hel för att "prova mina vingar" och litar på att de som tar min hjälp tänker efter själva.

szirius
0

#27 Det låter bra att du känner dig hel nuGlad, jag hoppas att det håller i sig. Nu ska jag inte hoppa in och störa i "din" tråd merFlört

tin-tin68
0

Jag tar gärna i mot vägledning. Tack

ainak
1

Hej!

Jag skulle vilja ha vägledning då jag hamnat i ett vägskäl med stora förändringar ang flytt av bostad och ett arbete som jag inte trivs med.

Kan du hjälpa mig!

Tacksam för svar!

elin28
0

Jag skulle bli jätteglad över vägledning! Tack på förhand/Elin

[Nidlo.]
0

Från detta inlägg kommer jag att fokusera på de som redan visat sitt intresse.
Vilket betyder att jag avböjer fler kommentarer i denna tråd för tillfället!

Vänliga hälsningar,
Nidlo.

[GunillaF]
0

#32 Vill du att jag låser tråden eller vill du att den är öppen så du får svara de som du lovat att svara?

[Nidlo.]
1

Tack GunillaF, men tråden kan vara öppen.

Nidlo.

[GunillaF]
1

#34 Ok.

[Nidlo.]
0

Meddelar att jag har bestämt mig för att inte fortsätta verksamhet med healing på fritiden.

De som har skrivit upp sig och inte fått hjälp kan kontakta mig ändå vid intresse så diskuterar vi saken vidare.

Sajtvärd kan nu låsa tråden om det önskas Glad

Hälsningar,
Nidlo.

Inlägget är låst för nya kommentarer