Healing iFokus

Healing

Läst 1385 ggr
Andina
0

Healing till min mor?

Min mor ligger på sjukhus igen och är dålig. Hon har varit dålig under en stor del av detta år, vilket gjort att hennes hjärta inte orkat. Vad det påtagliga felet är just nu, har de inte kommit fram till ännu.

Jag vet att hon tacksamt tar emot healing även om jag inte pratat med henne om det just nu. Men för en alldeles kort tid sedan pratade jag med henne om att jag skulle höra med er här om det finns någon som vill sända henne lite helande och ljusa energier. Vilket hon gärna skulle ta emot.

Själv är jag alldeles för trött, stressad och orolig för att kunna vara till särskilt mycket (healing-) hjälp just nu.

Om någon hinner och har lust - så tackar jag och min mor för den gåvan! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Andina självklart skickar jag healing till din mor Kyss du får också lite…..

Varm kram till er båda!

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Sänder massor av kärlek och energi till dig och din kära lilla mors situation. Kram

[GunillaF]
0

Just nu är jag alldeles slut i kroppen av förkylning. men om jag känner mig bättre under kvällen så skickar jag till din mor!

[trollmora]
0

Det är väl klart hjärtat att vi sänder det kommer till dig också så du får ny kraft.Hoppas det får ordna upp sig.Tänkte på er igår hur det gått.

Kramar om till tusen och massor av styrka till er båda Kyss

Andina
0

Kyss Tack alla fina själar! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Andina
0

#3 - Oj, Gunilla! Vad jobbigt! Om jag får lite lugn och ro i kroppen senare ikväll, så skickar jag 'högdoser av healingbubblor' till dig också - om du vill! Fånga dem i så fall (annars låter du bara dem glida förbi ;) )!

Hoppas du kryar på dig snart! (Har du Sancho eller Echinacea Force e d hemma? )

Amandla
0

Jag skickar både till din mamma Andina, och till Gunilla Glad

[GunillaF]
0

#6  #7  Tack snälla. Det är lite bättre nu i kväll Glad

Fjäril
0

Andina fina, klart!! Jag sänder mina varma tankar och helande värme till din mor! Jag brukar skapa en helande bubbla i universum om natten, så att de personer jag placerar där, tar emot allt de behöver. Där kommer jag att placera dig och din mamma. Vi kan också be att någon "puffar" lite på läkarna så att de hittar felet. En stor kram från mig! Gunilla - skönt att det är bättre! Jag skickar lite mer "medicin" mot din förkylning. Kram!

Sajtvärd på Övernaturligt

Andina
0

Tack snälla Amandla och Fjäril också! Kyss
Mysig bubbla du skapar Fjäril - kan tro att det är gott att vila i den och bara ta emot de helande energierna! ;)

Skönt Gunilla, att det kändes bättre redan igår kväll! Hoppas förkylningen släpper ordentligt nu!

*

Kyss Tack alla fina människor för healingen till min mamsi! Kyss

Jag kan rapportera att hon verkar må så mycket bättre nu!!! Redan igår kväll kunde jag se tydligt att hon hämtat sig en hel del.
Hon ska eventuellt tömmas på vätska kring lungor och fler prover ska tas för att utesluta andra problem. 
Jag trodde hon kanske åkt på en stroke eller dylikt - det har ännu inte uteslutits men det tror inte läkarna. Utan de skrämmande symptomen kom sig av en infektion. Jag återkommer för att berätta mer om detta, för jag har aldrig hört talas om detta, trots att det inte ska vara ovanligt! Kanske finns det fler som inte hört talas om det…

Andina
0

(Skrev om förvirringen i tråden Plötslig förvirring inte alltid det värsta.)