Healing iFokus

Healing

Läst 658 ggr
[rore]
0

2:a januari- måndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon i tråden.

Snön som föll i går har försvunnit o ersatts av regn. BLött och blaskigt är det där ute.

Morgonens första kaffe är i ordning gjort o skall straxt avnjutas.

Önskar er alla en fin dag.

[GunillaF]
0

God morgon rore! God morgon alla andra som kikar in under dagen!

Underbar bild rore!

Här har det snöat i drygt ett dygn nu. Jag ska iväg till mitt arbete och jag hoppas att gästerna jag har här hemma, skottar åt mig under dagen.

Ha en riktigt bra dag!Glad

Elpida
0

God morgon!

Äntligen en dator med internet. Vi har flyttat abonnemanget till nya huset… men själva flyttar vi ju inte förrän på onsdag Glad. Det är så himla småttigt att försöka skriva på mobilen.

Igår när jag steg upp var världen vit och vacker, ett tjockt frosttäcke smyckade allt. Det tog inte ens en timme så hade det blivit plusgrader och regn igenObestämd.

Tillbaka på jobbet, för att tjänstgöra några timmar Skrattande.

Fin dag till er alla!

Psst, Rore, lääängtar (bilden)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[rore]
0

Kyss Tack Gunilla o Elpida,,,,

Psst Elpida! Längta inte för mycket bara ,,, Bilden togs i början av novemberFlört.

majlar
0

God morgon rore och alla ni andra som snart tittar in.

Har vi inte det mest underligaste väder, ena dagen nästan som våren och nästa snöstorm.  Vad blir det.

Så här såg det ut på nyårsafton.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

majlar
0

Och så här såg det ut på nyårsdagen

Elpida
0

#4 Vad vackert husen ligger!!! Visst är det konstigt väder, men det är kanske det som ska kallas stormväder hädanefter..Obestämd

"Du har alltid två val"

[trollmora]
0

God morgon Glad

[rore]
0

God morgon trollmora och välkommen till healing.Glad

[trollmora]
0

#8 Tackar och niger fint Flört

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

I går låg snön vit och fin, i dag ärdet bara lite rester kvar där plogen gått fram. vi har nog samma väder Majlar.

Fina bilder ni bjuder på Rore och Majlar.

Hej Trollmora och välkommen till oss! Glad

Ha en härlig dag!Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

Hej Trollmora, vad roligt när det kommer nya medlemmarGlad

"Du har alltid två val"

smilax
0

Godmorgon på er alla!

Ja vädret är verkligen varierande. Förra veckan var det 11 plus en morgon när jag gick till jobbetFörvånad. På nyårsafton var här 9 minus och i går regnade det och skvalade hela dagen.

Idag har jag semester och ska ha en lugn dag och fixa lite här hemmaGlad. Måste börja så smått att plocka undan saker för de ska komma och renovera badrummet v. 3. Måste både plocka ur badrum, klädkammare och några köksskåp. Vet inte alls vart jag ska göra av allt så länge.

Andina
0

Go'Middag allihop!

Tack för helt underbara bilder! Jag njuter som vanligt!

Oj, Smilax, 11 plus Förvånad! Jag är glad för de 5 plusgrader vi har just nu. Det väntas hålla i sig i ett par dagar innan kvicksilvret sjunker en aning igen. Idag regnar det och är grått, grått, grått.

Välkommen hit till oss, Trollmora! Glad

Ja, Gunilla, jag hoppas verkligen du möts av ett välskottat hem, när du kommer hem! Nå't ska de väl pyssla med, dina gäster, när du sliter och knegar på jobbet! Flört

Hoppas ni får en riktigt fin och go' dag idag! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing