VärldsMeditation
Nyårsdagen kan man vara med på detta.
Precis där du beffiner dig.
Mellan 19.00 -21.00.
http://www.worldpuja.org/1-1-12.php
Så ett Gott Nytt år på er 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Tack för tipset! Självklart är jag med.
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag är också med white lady! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vill bara påpeka att två timmar kan vara mycket långt för mig 
Så för mig blir det nog 20 min….max *_*
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Jag trodde det menades någon gång det passar under 19 - 21, jag sittar också under en kortare stund ca 15 minuter.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag tror att vi kan sitta ner någongång under den tiden, universum vet om vår närvaro. Två timmar blir lite länge ;)
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag är med en stund!
Jag är med en stund mellan 19 och 21 också! Tack för tipset. 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag är också med, en kvart eller så!
Gott slut och ett mycket gott nytt år på er!!!!
Det här ska jag försöka vara med på också, perfekt kvällen innan jag ska börja jobba efter semestern
Förresten, är det någon som vet vilken musik som spelas på hemsidan? Underbar…
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#9 Det står längst ner till höger på deras sida.
Och här kommer Musiken….
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Tack!
Oj vad jag är stressad, jag klarar inte ens att läsa all text på den sidan. Jag behöver verkligen den där meditationsstunden…
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#11 Tack! Vad bra!
#12 Lugn o fin nu!

Jag är med, Tack! 
Jag är med 
GOTT NYTT OCH SPÄNNANDE ÅR TILL OSS ALLA 
tro hopp och kärlek...
# 15 mulac…Lägg gärna ut länken om du vill.
Jag är ny på forumet ,så det är bara att sprida för den som vill 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Har nu fattat den turbulens som detta nätverk genomgår 
Hoppas alla kan få lugn av denna Medetiation,,,,
Allt gott till iFokus.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Jag är hemskt gärna med, men förstår inte om jag ska fylla i min emailadress på sidan ? för att vara med?
JILE,,,,gör så lite som möjligt…Bara sätt dig någon gång mellan 19 och 21 Så är du med 
Universum behöver ingen mailadress 
Ha det gott.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
#21 Ok men det såg ut som det kostade pengar?
2012 – året som vi (inom andliga kretsar) pratat om i så många år står nu för dörren!!
Detta år kan komma att bli MYCKET omvälvande för mänskligheten och planeten – den transformationsprocess som vi redan är mitt uppe i kommer att öka ännu mer!
Energihöjningen accelerer…ar och under 2012 kommer förhoppningsvis måååånga människor på planeten att få ett andligt uppvaknande och börja leva i ett högre kärleksfullt medvetande!
Nyårsdagen är en bra dag att sätta en intention för detta!
Om vi är många som samtidigt mediterar/visualiserar/ber för samma sak – så kan det ha en mycket stark påverkan!
Jag föreslår att vi ber för en harmonisk värld med lyckliga, fria människor.
Och detta börjar ju med OSS SJÄLVA – så sätt en intention att DU får leva i kärlek och harmoni och vägledas av Intelligensen i ditt Hjärta! När vi har kontakt med denna inre energi (som en del kallar Gud) blir resan så mycket lättare – hur skakig den än må vara!
Jag har föreslagit kl 19-21, svensk tid, därför att det då sammanfaller med en världsmeditation arrangerad av organisationen World Puja Network http://www.worldpuja.org/1-1-12.php. Den som vill delta i en guidad meditation via ljudlänk kan anmäla sig där.
På detta sätt kan vi bli riktigt många som mediterar tillsammans över hela världen vid denna tidpunkt!! (Du avgör själv om du vill vara med hela tiden, eller bara en stund under denna tid.)
Låt oss ta vara på detta tillfälle att vara samskapare med Universum!
- Den Ljusnande framtid är vår! ☺
--------------------------------------------------------------------------------------------------- iNBJUDAN KOSTAR INGET….Av Lisa Aurelius
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN