Gott Nytt År!
Idag är det nyårsafton och i morgon är det första dagen på ett nytt år.
Det finns all anledning att tänka efter vilka vägar man ska välja att gå på det nya året. Man kan välja att gå i samma spår som man gjort innevarande och tidigare år, enbart för att spåren finns där. Man kan också välja att gå i nya spår och upptäcka nya vägar.
Ha en trevlig nyårskväll och ta det lugnt med raketerna 
Detsamma till dig, Gunilla - och till er andra också!
Gott Slut 2011
och ett riktigt
Gott och Strålande Nytt 2012
önskar jag er alla härliga människor!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Detsamma till dig GunillaR!
Jag skyndar långsamt med mina beslut, försöker att inte vara impulsiv men ändå följa mitt hjärta och övertygelse om det som är rätt för mig.
Gott nytt år! Nyårslöften funkar inte för mig, jag blir på nåt lustigt vis så trotsig då
Däremot att tänka efter vad jag verkligen vill ha ut av året, det ger bättre resultat.
Tack Gunilla och Gott nytt år till alla här på healingsajten.
Tack Gunilla och Gott nytt år till dig också!
Jag ger aldrig några nyårslöften. Däremot försöker jag förändra det som jag behöver göra något åt.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Nej nyårslöften bara för det är nyår, de tror jag inte på. Däremot så kan man ju sätta en "spik" i almanackan, som en gammal väninna till mig alltid sade. För sätter man en "spik" så har man manifesterat en förändring. Det kan vara det första steget på den nya stigen.
Gott Nytt År!
Gott Nytt År! 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland