Healing iFokus

Healing

Läst 542 ggr
sökaren84
0

vill någon ge mig healing?

Hej, jag har sedan några månader kännt mig helt orkeslös. Så fort jag blivit bättre blir jag dålig igen. Känner att jag inte orkar med familjen på samma sätt Som innan, är väldigt ledsen över detta, jobbigt för barnen när mamma inte orkar leka =( efter lång frånvaro från jobbet var äntligen tillbaks, men endast ett par dagar å nu är jag sjuk igen =( behöver verkligen ny energi o ork. Skulle bli jätte tacksam om någon ville sända mig healing. Tack på förhand

[GunillaF]
0

Hej och välkommen till Healingsajten.

Har du varit till läkare och kollat upp dig? Blodvärdet t.ex?

Jag skickar healing till dig under kvällen!

[Torahzen]
0

Jag tänker på dig! många kramar…

sökaren84
0

Tack så mycket! Jag har varit hos läkaren vid ett flertal tillfällen under senaste tiden. Men mitt immunförsvar är så dåligt det bara kan vara känns det som. Tar tacksamt emot era tankar.

Indiania
0

Hej sökaren84 och välkommen! Glad

Jag skickar healing till dig vid 21 tiden i kväll.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Välkommen hit önskar jag dig också!

Jag hoppas att du tar väl hand om dig så att du och din kropp kan "ladda batterierna" igen.

Jag sänder över "healingbubblor" till dig under kvällen också!

Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

majlar
0

Är med och sänder ikväll kl 21. Kram

sökaren84
0

Tack så mycket! Hoppas att orken snart är med mig igen. Kram till er!

Andina
0

Skickar lite påfyllning under dagen idag också! Slösa inte på den energi du har (och fått av alla som sänt till dig) utan låt den energin jobba i kroppen - och försök att vara lite 'behagligt lat' och snäll mot dig själv idag istället.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Indiania
0

Skickar också påfyllning under dagen!Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Christina_46
0

Hej sökaren. jag skickar också healing om en liten stund. Kram