Healing iFokus

Healing

Läst 376 ggr
Indiania
0

Godmorgon 30 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur har ni det så här i slutet av året?Hoppas ni mår bra!

Ha en härlig fredag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[sacredspirits]
0

God Morgon på dig och ni andra !

Allt är bara lugnt inför nya året inga större spektakel ännu i allafall Skrattande

Vilka gullebjörnar Glad

Ha en skön dag allesamman !

ludde1
0

Godmorgon!Glad

Önskar er alla Ett Gott Nytt År!Skrattande

Indiania
0

Tack och detsamma till dig Ludde!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God morgon.

Idag mår jag bra förutom att jag är förkyld.

Efter allt blåsande och regnande är det idag nästan vindstilla och 2,5 minus, solen lyser så vackert över trädtopparna, härligtGlad

Önskar eralla en fin fredag.

[GunillaF]
0

Goder morgon!

Vad gullig bild Indiania!

Allt är bra. Har varit uppe en stund och fixat frukost till mina gäster. Nu börjar det röra på sig inne i deras sovrum.

Ha en bra dag alla och tack detsamma Ludde!

majlar
0

God morgon eller förmiddag kanske man ska säga. Idag var det skönt att fylla lungorna med syre, lite krispig och kylig luft.

Verkar som det blir en fin dag med solen som sakta stiger bakom talltopparna.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Andina
0

Go'Morron alla i tråden!

Vilka kramgo'a sötisar, Indiania!

Här är allt lugnt - och jag är barnsligt lycklig över att ha vatten igen. Det är en glädje idag att få skruva på kranen och se att det rinner vatten. ;) Man vänjer sig snabbt vid nya 'rutiner' - har bunkrat med vatten de senaste dagarna som stått i kylen. Och jag går nästan automatiskt dit för att hämta vatten nu. Skrattande Efter bara 4 dagar sitter 'rutinerna' där…

Idag blir det att elda i vedspisen ordentligt - minusgraderna börjar tränga sig på, även om de inte är så väldigt många ännu. Får ta och fylla på med ved i vedlåren på verandan idag.

Jag trodde det var nyårsafton redan igår kväll - grannarna smällde av lite fyrverkerier. De kunde väl inte bärga sig - för visst är det väl nyårsafton först imorgon…? Flört

Gott Nytt till dig också, Ludde! Kyss

Krya på dig, Toyan! Skickar över lite 'healingbubblor' till dig - fånga dem om du vill ha dem.

Ha en fin dag allihop - denna sista fredag 2011! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

szirius
1

Om jag inte tittar in i morgon så passar jag på att önska er alla ett Gott Nytt År!Kyss

Jag klipper in min änglabön för att fylla huset med höga energier inför nya åretFlört

Vårt hem är välsignat med fysisk och psykisk hälsa.Vi är öppna och mottagliga för energi, livslust, optimism, handlingskraft, balans och en förmåga att möta livet på ett harmoniskt och tillitsfullt sätt. Våra kroppar är starka och fria från värk och oro.

_Vårt hem är välsignat med yttre och inre välstånd.Vi är öppna och mottagliga för livets positiva flöde av rikedomar och gåvor på alla plan.Vi står på en bred, stabil bas av trygghet i form av boende, mat, kläder, bil, resor, givande och sparande.Vi kan leva ut våra drömmar och önskningar. _

Vårt hem är välsignat med goda relationer.Vi är öppna och mottagliga för stöttande, upplyftande, uppmuntrande, inspirerande och givande relationer. Vi ger tillbaks detsamma i ett kärleksfullt flöde.Vi upplever sann gemenskap och är fria från känslor av kritik och dömanden.Alla möten är fyllda med kärlek.

TACK, tack, tack!!