Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 1974 ggr
Pialinn
0

Vov-Vov har ont

Katten Vov-Vov som har ont i/på korsryggen. Hon får medicin, men det tycks inte hjälpa. Det är hon som jag har som Avatar.

Vissa dar verkar det som om hon har ondare, för hon "försöker" bita mej när jag klappar henne.

Vi befinner oss i Sagres, Portugal.

Vi skulle bli glada för all hjälp ni sänder.

Ett stort tack till alla som skickade healing till min son som var med om en trafikolycka i augusti 2010. Det hjälpte!!!!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[GunillaF]
0

Jag är så glad att vår healing till sonen hjälpte Pialinn.

Jag skickar healing till katten Vov-Vov klockan 12.00

[GunillaF]
0

Har hon fått en touch av något? En bil, moped eller liknande. Det känns som något sådant iaf. Har du varit och röntgat henne?

Jag skickade till henne och det kändes som om hon njöt.

Andina
0

Lilla Vov-Vov! Skickar under dagen till din vän! Och håller alla tummar för att det onda ska gå över snart!

Skönt att det gått bra för din son ocksp!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Pialinn
1

Hej Gunilla!

Ja, jag har röntgat henne, o det syntes något "svart" på bilden. Fick värkmedicin som har hjälpt hittills.

Olyckan hände för snart 3 år sen och jag tror hon blev påkörd av något. Hon haltade på lördan och på måndagen röntgade jag henne första gången. Då syntes ingenting. Andra röntgen 1 år senare.

Hon har legat i förarstolen mest hela dan, men det är det vanliga. När jag kommer hem (sitter på café) ska jag stryka henne över ryggen för att kolla. Svar imorgon om jag kommer ut på nätet.

Tack till dej Andina oxå!!!!   All hjäp emottas tacksamt. Man känner sej så maktlös när djuren har ont!

[GunillaF]
0

#4 Var ju det jag tyckte att hon "sa". Att något kört på/touchat till henne.

Hoppas hon är lite piggare i kväll och i morgon.Kyss

majlar
0

Skickar kärlek och energi till din kära lilla Vov-Vov.

Pialinn
0

Tack alla för hjälpen!

Igår när jag skulle klappa henne reagerade hon som om hon hade ont, men sen kom hon på att det hade hon inte.

I morse var hon varmare på det stället där det onda sitter och nu reagerar hon inte för smärta längre.

Men SNÄLLA ni, sluta inte med att skicka energi till henne på ett tag. Hon har som sagt haft problem flera år. Tänk på henne ibland

[GunillaF]
0

#7 Men åh vad glad jag blir! Kära hjärtanes vad skönt!

Jag skickar till henne med jämna mellanrumKyss

Pialinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försökte lägga in en bild där hon inte är så "ful" i förra inlägget, men då lyckades jag inte.

När hon var liten hade hon ETT vitt morrhår. Nu har hon 10, och det är hennes ålder.

Amandla
0

Skickar också ljus till din SÖTA kisse <3

Pialinn
0

Vill bara meddela att Vov-Vov mår bättre!

Vissa dagar känner jag att hon är varmare på "ryggen" där hon har ont, och då tror jag att det är någon somm skickar healing.

TACK ALLA ni som skickar!

Amandla
0

Härligt att få veta! Glad

Andina
0

Åh, vad mysigt, Pialinn! Vad glad jag blir att hon mår bättre! Då går det åt rätt håll hela tiden. Jag skickar lite extra till din vän ikväll!

Tack för att du 'uppdaterar' oss! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

tin-tin68
0

Jag skickar också till din sötnos!

[GunillaF]
0

Vad skönt att det går framåt för henne. Skickar också en liten dos igen, i kväll.