God morgon 28:e December
Åhhh vilken härlig bild du bjuder på Gunilla.
God morgon på er alla. Hoppas ni får en fin dag.
#1 Tack! Den är tagen utanför mitt hus.
God morgon alla. Vackert som en dag. Gunilla. Här är det lugnt idag och rättså bra väder. Inget regn än i alla fall. Idag åker sonen hem igen, vad fort dagarna går. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon alla!
Fin bild du bjuder på Gunilla, så mycket snö har vi inte haft än i vinter.
Hoppas dagen blir som ni vill ha den!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Här ska jobbas en liten runda, sedan blir det Zumba och jag avslutar med lite jobb i huset
.
Fina dagen till er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'Förmiddag allihop!
Nej inte har vintern hittat hit ännu heller. Märkligt - då är det fortfarande höst…. Och tänk om vintern inte kommer hit alls - och vi istället går direkt från höst till vår… hmmm, märklig tanke.
Härlig och vintrig bild, Gunilla! Tack för den!
Idag ska jag jaga pumpnissar - hoppas att hitta en som inte är julledig och kan komma och titta på vattenpumpen som havererat efter strömavbrottet. Men de är inte så enkla att hitta i dessa tider har jag märkt.
Hoppas ni alla får en fin dag - oavsett ni befinner er i höst, vinter eller vår! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
*sänder iväg tanken på att du ska finna en billig o ledig pumpnisse*, så du får igång vattnet Andina.
Nämen har jag inte sagt hej till er i dag
men det får det bli ändring på.
Ha en fortsatt fin dag alla,härlig bild Gunilla och lycka till Andina med pumpnissarna.
Allt gott och ett gott slut på 2011 

God eftermiddag!
Tittar in och önskar er alla en fin förtsättning på dagen