Då är det bestämt...
Vill bara skriva av mig lite…
Vi, eller jag, bestämde igår att vi ska skiljas efter 12 år.
Det måste vara rätt, eftersom jag känner en lättnad. Blir såklart ledsen när jag ser min man vara ledsen, men vill känna glädje och lycka igen.
Sista två åren har inte innehållit något av detta.
Återstår bara att berätta för barnen…det blir det svåra. Men jag känner att allt kommer att lösa sig till det bästa.
Ha en bra dag alla!
Kram
Jag vill minnas att jag kände på ungefär samma sätt som du nu gör, för lite drygt 20 år sedan. Vi hade varit gifta i 16 år.
Skickar styrkebubblor till dig och din familj.
Kram
Känns det rätt så är det rätt! Och alla ska få vara lyckliga. Din man och dina barn kommer oxå att bli det, även om det är ditt beslut. Kram

Jag önskar dig stort lycka till och tycker du är fantastiskt modig. Man kan inte leva med någon bara för att vara snäll! Styrkekramar!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jag säger som de andra, om du känner lättnad och hopp så är det rätt.Hoppas att ni alla ska må bättre av detta. Styrkekramar genom denna resa - men nu är beslutet taget, resten brukar ordna sig av farten på något sätt.
Instämmer också med de andra, känns det rätt så är det rätt! Jag minns känslan av stark lättnad och befrielse, den där första kvällen i min nya lägenhet
Nu har det gått dryga sexton år och jag har aldrig tvivlat över mitt beslut den gången, det var rätt.
Vad skönt när man känner att ett beslut har landat.
Det bästa är att barnen har kvar er oavsett.
Lycka till på resan 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Lycka till. Kram
Vad starkt att du litar på dig själv och delar det här. Allt kommer bli bra bara du fortsätter lyssna innåt. Varma kramar!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Åhh vad glad jag blir av att läsa det ni har skrivit…nu känns det ännu bättre!
Tack!
Kram
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
Tycker som de andra har skrivit, känns det rätt så är det rätt även om det kan kännas motigt i början.
Lycka till på din nya väg! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag skickar en kram till dig och tackar för att du delade med dig.
Efter valet ni har tagit - så var det säkert till det bästa.
Kram!
Sajtvärd på Övernaturligt
kram..
*Kärlek & lycka*
Jessicangel - du kan aldrig göra fel när du lyssnar på vad ditt Hjärta säger!!!
Det är ett tungt beslut att ta, men ett beslut som kommer att ge dig så mycket mer och positivt tillbaka! Vad - det vet jag inte, men det är ett beslut som bygger på din självrespekt och självaktning - och då blir det bara rätt, bättre och bra! Det ser ut att du stått i en "livskorsning" - när man väl tar första steget ut ur korsningen så blir det… bara bättre än någonsin!
Jag sänder så mycket styrke- och tröstekrambubblor jag kan! Många, många kramar!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing