Healing iFokus

Healing

Läst 293 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 27:e December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er.

Jag hoppas att ni inte haft för stora bekymmer av stormen som dragit över vårt land. Just där jag bor blev det inte så stor skada. Inget strömavbrott som många tydligen har haft.

Nu ska jag iväg till jobbet. Det blev kort julledighet i år.

Ha en bra dag!Skrattande

Farwuq
0

God morgon

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[sacredspirits]
0

Godmorgon på er Glad

Nja inga skador mer än några träd som fallit ner av stormen men inte på min egen tomt däremot några runtomkring så jag klarade mig bra men elen den blinkade en hel del men höll sig kvar.

Såg man drabbats rejält över landet så vi hade tur trots att vindarna var uppe i 25 m/s

Ha en fin dag på er Glad

Doris
0

God morgonGlad

Nu är jag ledig efter att ha jobbat natt hela julhelgen ! Men helgen har varit bra ! Var på jobbet när det stormade som värst Skönt att det hade lugnat sig lite när jag skulle köra hem. Det låg lite träd på sidan av vägen, men ingen på vägen som tur var. Vi har ström här.

Allting är möjligt

majlar
0

God morgon alla. Här blåser det så jag fick gå upp och sätta proppar i örona till slut. Undrar hur länge det ska hålla på. Jag har aldrig längtat efter snö och vinter, men nu börjar jag göra det. Lite normal vinter.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

Vi har klarat oss bra under stormen och tänk att det varit så varmt under julen +10 gr, det är ju så mamn får vårkänslor. I dag är det +5…

Ha en härlig tisdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
0

God förmiddag. Hoppas ni inte blåst bort, eller skadats. Här har det blåst friskt men allt sitter/ står där det ska tack och lov. Idag fyller svärmor år så det blir en sväng förbi där. Annars har barnen & jag lov till 9 januari och här ska slappas, lekas och njutas av livet! Så ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
0

God förmiddag på er alla.

Tittar in och önskar er en fin dagGlad

Andina
0

Go'Eftermiddag allihop!

Här har vi haft elavbrott under ett dygn, mobiltel fungerade inte - så ingenting har fungerat, och inget vatten att tillgå…. Nu har vi fått tillbaks elen - men vattenpumpen har fått fnatt och lagt av, så fortfarande inget vatten, hemtelefonen likaså… Suckh… Och reparatörerna (pumpen) är nog till fjälls och firar julledighet…

Hoppas ni får ett lugnt och fint avslut på detta år! 
HareGodis allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing