God morgon 23:e December
Dan´ före dopparedan´!
Nu ska jag försöka vakna till ordentligt och åka iväg till mitt arbete och göra sista timmarna innan julledigheten börjar.
Var uppe och fixade halva natten här hemma, så nu ska jag bara klä granarna när jag kommer hem. Sedan kan julgästerna börja droppa in!
Fin dag på er!

Goder morgonen alles !
Här blir en lugn Jul jag med föräldrar och grannarna som jag ska tomta hos fast barnen är ganska vuxna nu .Det är tradition att vi ses under Julafton och andra högtider födelsedagar osv så samma i år igen.
En granne som vi inte alls är släkt med men dom känns som släkt och har alltid gjort.
Ha en fin dag och ta det lugnt ni som ska ut i trafiken 
Go'Morron i julstöket, Gunilla, Majlar, Sacred och alla andra!
Hoppas tomten droppar in hos er allihop också! 
Det gör han säkert, så snälla som ni har varit i år (också)!
Ska ni resa iväg idag - ta det lugnt i trafiken och njut av resan!
Ha en fin dag denna Dan före Dopparedan!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon på er!
I dag skall jag göra Janssons och griljera skinkan sedan är det klart.
Vi firar jul i lugn och ro här hemma med en av döttrarna och hennes sambo.Den yngsta dottern måste vara hemma hos sin lilla kattunge så dit åker vi en annan dag.
Här är det mörkt och regnväder så det är tur att det är så ljust inomhus!
Ha det gott så har dan före!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Hej alla!
Önskar er en riktigt trevlig dan före dan.
Själv är jag hemma från jobbet. Var till akuten igår men kom hem igen för de hittade inget neurologiskt fel utan rekommenderade vila. Så idag tar jag det lugnt. Ska bara göra en äppelpaj till i morgon annars blir det vila och kattgos.

God middag.
Önskar er alla en fin dag i julstöket
God eftermiddag.
Tyckte att jag var och handlade det mesta i matväg häromdagen, men tydligen inte… 5 proppfyllda kassar idag igen. Det är ju inte klokt egentligen vad vi vräker i oss en sån här helg
Nu ska jag klä granarna och ställa fram alla tomtar, sedan är jag klar. Hoppas jag.
Ha en fin fortsättning på dan före dan!
God dagens alla goa människor…
Önskar er en fin fortsättning på dagen.
God natt säger en som kommer sent in, eller tidigt..det är som man vill.
Jag ville bara säga att jag hoppas ni får en underbar julafton med era kära familjemedlemmar.
Jag ser att jag missat tomten men jag kunde ändå inte vara med då jag inte har någon presentation. Men nyfiken blev jag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.