Hur ser vintern ut hos dig?
För exakt ett år sedan hade vi 'hur mycket snö som helst' (sedan hur länge tillbaka som helst…).
Så här såg det ut hemma den 21 december 2010: Klicka på "visa bildspel" om du vill se (finns lite annat småttigt i bilderna också;) ).
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Idag, ett år senare, ser vintern ut så här (se bif bild). Mer höstlikt än vinter…
Det är skillnad på vinter och vinter…!!!
Hur ser vintern ut hemma hos dig? 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Hos mig är det ungefär lika mycket snö som du hade i fjol det här datumet. har ingen bild just nu, men det kanske kommer en…
#2 - Oj, har du så mycket snö, Gunilla! 
Jaa, allihop, lägg gärna ut bilder på eran vinter här om ni har! Me like bilder! :)
#0 Jag har suttit här med ett leènde på läpparna och tittat på ditt magiska bildspel, tack Andina! 
Jag har lika lite snö som dig, förra året var det desto mera. Kanske kommer det bilder senare.
" Var nära naturen - var när dig själv "

Vilka härliga vinterbilder från förra året!
Ja här ser det ut som Majlars bild ungefär förutom att lite av det tinade bort i eftermiddags. Barnen på skolan hade kul i snön och byggde snögubbar och hade snöbollskrig
…..man får passa på medan det finns lite snö.