Healing iFokus

Healing

Läst 715 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 21:a December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ny dag. Bara till att ta nya tag.

Är på väg till jobbet nu och ser att det snöar för fullt igen.

Ha en fin Onsdag!Glad

Andina
0

Go'Morron Gunilla! Och Go'Morron alla som tittar in här idag!

Några små fläckar av snö kan man se på marken här. Idag lär vi få "allt" mellan minus 1 grad till plus en grad. Men tittade på långtidsprognosen och såg att vi på måndag kan få +10 grader! Det är ju rena våren… Men dessa långtidsprognoser brukar oftast stämma väldigt dåligt…

Ha en bra dag allihop! (Stanna upp och andas lite då och då så att ni inte faller ner i stresskorgen.)'

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

God morgon alla. Vilka fina bilder du sätter in. Dom är så där härligt juliga.

Igår blev skinkan och bruna bönorna och revbenen klara. Bara resten kvar. Som tur är så är det gubben som står för det mesta. Han är en hejare på julmat.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

God morgon!

N[gon som sett min arbetslust_ Jag verkar n'mligen tappat bort den… och n'gra bokst'ver p[ tangentbordet dessutom som ni ser….

Japp, stanna upp och andas lite ibland, det 'r inte m[nga dagar kvar nu tills f;rhoppningsvis julefriden infinner sig!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Fjäril
0

Godmorgon! Vad avis jag blir på snön, varför kommer den inte hit också. Jag är hemma från jobbet idag också, så nu är det ledigt fram till 9 Januari - det ska bli härligt :) Jag önskar er en fin dag!

Sajtvärd på Övernaturligt

Toyan
0

God morgon allaGlad

Önskar er en riktigt fin onsdag.

[Woozy]
0

Önskar er alla en riktigt fin dag.

Ta det easy ute i halkan så ni inte ligger i gips på julafton.

Indiania
0

God förmiddag på er alla!

#0 Vad härligt att det snöar hos dig Gunilla, skicka lite snö hit också!

#2 Majlar, vilken julklapp när " gubben " fixar julmaten.

Här blir det lite pyssel i dag.

Ha det gott! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[sacredspirits]
0

God eftermiddag !

Härliga bilder som alltid.Modemet är trasigt efter vild kattlek men fick låna min fars tills jag köpt nytt i morgon.Uch vad teknikberoende man ärSkäms

En fortsatt fin dag till er Glad