Healing iFokus

Healing

Läst 617 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 19:e December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Måndagsmorgo på er.

Hoppas ni sovit gott och vaknar utsövda.

Julveckan är inledd och det sista ska göras för de flesta av oss, innan julledigheten börjar.

Jag jobbar "bara" fyra dagar den här veckan och det känns bra för då blir julhelgen lite längre.

Ha en bra dag!Glad

helenahi
0

God morgon Glad är på väg för att besikta bilen, hoppas den går igenom Rynkar på näsan blir lite småstressad varje år,är sen ledig hela dagen så det blir lite julpyntning och strykning av juldukar..

tro hopp och kärlek...

[rore]
0

Godmorgon i tråden!!Glad

Toyan
0

God morgon Gunilla och alla som kommer.

Min ledighet har börjat,så jag njuter av att ta det lugnt denna morgonGlad

#1 Lycka till med besiktningen helenahi.

En fin måndag önskar jag er.

majlar
0

God morgon alla

Här har det snöat inatt så allting är vitt vitt vitt. Mysigt, det blir lite ljusare.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Godmorgon på er!

Fina bilder och visst blir det ljusare med snö.

I dag kapitulerade jag och ringde och fick tid hos läkare.Har en trötthet som gör att jag orkar ingenting, kännas så väl i kroppen att det inte är ok längre.( annars stretar jag emot i det längsta )

Ha en härlig start på veckan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

JohannaEkroth
0

Gomorron alla goa! Kyss

Nu är det vinter här utanför och jag vaknade av plogbilen imorse! Foten i munnen

Hoppas ni får en underbar dag! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[sacredspirits]
0

God förmiddag !

Jobbigt Indiania hoppas du piggnar till snart och tjoa till om du vill vi sänder healing till dig Glad

Ha en fin vinterdag alla !

JohannaEkroth
0

Hoppas att du får svar hos läkaren och hjälp, Indiania, annars får du hojta om du vill ha lite hjälp på traven! Glad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

majlar
0

Indiania. Tänker på dig idag. Kram

[skymningsaga]
0

God förmiddag Och nuuu är julveckan här! Jihoooooo! spännande va? På lördag är det julafton. Jag som bor i skåne känner inte av att det är jul på lördag. Finns ju ingen snö

Andina
0

Go'Morron på Förmidda'n!

Här snöar det på riktigt för första gången i år, ganska blöt snö, så det blir haaalt… Dags att leta fram snöskyffeln då…

Härliga bilder - tack för dem!

Indiania, bra att du ber dem kolla upp dig så att du kan få hjälp! Håller tummarna för att du får en 'vitamininjektion' som stärker! Skickar gärna 'bubbel' till dig också!

Ha en bra dag allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Elpida
0

God förmiddag!

Fullt ös i helgen, plockat inför fotografering i morse, massor att göra på jobbet. Trodde jag skulle vara ledig på fredag men det ser mörkt ut just nu….  Bara att jobba på så kanske det blir några timmar iaf =)

Indiania, hoppas du får hjälp hos läkarenKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Tack alla för omtanken, glömde visst skriva att det är i morgon jag skall träffa läkaren.

Kram till er alla! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "