God morgon 17:e December
Vaknade i ottan. Det är så typiskt när jag är ledig och egentligen kunde sova hur länge som helst.
Sitter med kaffemuggen och funderar på om det inte är bäst att sätta igång med köksbestyren på en gång.
Ska göra struvor, kärleksmums, köttbullar och ett par Jansons frestelse.
Hoppas på att hinna börja städa lite också. Vi får se.
Ha en riktigt bra Lördag!
God Morgon
Roligt att det finns fler morgonpigga varelser här.
Oj så mycket du ska hinna med idag Gunilla.
Men å andra sidan kanske du inte som jag fallit huvudstupa utför en trappa. Så idag är jag glad om jag kan göra ett hjärtan av hönsnät och mossa.
Det svårast bli att ta sig ut för att plocka mossa. Jag får se om det går med mitt skadade ben. SKam den som ger sig.
Ha en fortsatt fin dag alla
#1 Men oj. Inget bra att falla utför en trappa. Jag var ytterst nära att göra det i förrgår kväll
Krya på dig!

God morgon Gunilla, MiaJoh och alla andra.
Bråda men roliga tider så här före Jul Gunilla.
Krya på dig MiaJoh och ha en fin dag allesammans
God morgon alla.
Oj vad ni fejar och står i. Själv ska jag lägga mig i ett bad och massor av skum. Tänk va bortskämd man är. Får nästan lite dåligt samvete.
Men det är skönt, för en just nu, värkande kropp från topp till tå.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon
Det är ett tag sedan jag var här! Jag är uppe tidigt idag Inte likt mig Har satt på en bulldeg och ska baka saffransbröd med mandelmassa Blir nog lite kolakakor och även en mjuk pepparkaka idag.Ska även sätta upp mina julgardiner och sätta om min amaryllis. Det blir nog en promenad idag också,behöver lite frisk luft också.
Ha en bra lördag alla
många kramar till er
Allting är möjligt
#4 Det låter härligt att få krypa er i ett bad majlar.
#5 Samma fart hos dig som hos mig Dolla. Det går bra bara man satt igång.
Godmorgon!!
Godmorgon på er alla!
Vi skall snart åka till K-d och skjutsa dottern till Deje där hon skall hämta sin Ragdoll kattunge, han är så söt.
Jag känner mig lite stressad så det skall bli skönt att koppla av ett tag.
Ha en fin lördag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godagens !
Oj krya på dig MiaJoh.
Meeen vad roligt med en lite ragdoll,blir så glad för din dotters skull Indiania.
Uch jag är en riktig latmask,har inte orkat skriva i morgontrådarna,snacka om att vara en riktig slöfock så nu får jag allt skärpa till mig lite 
Ha en fin dag på er 
Go'Förmiddag allihop!
Jag får "Jultomtarnas natt" sjungandes i mitt huvud när jag läser tråden - så mycket pyssel, tissel, tassel och trippande. Tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp… ♪ ♫ ♫ ♪ ♪
Uj, jobbigt MiaJoh, hoppas ditt ben läker fort! Läskigt att flyga ner för trappor! Ja, du, Gunilla, var ju nästan på väg också härom da'n.
Mysigt, Majlar, att få bubbla ner sig i ett varmt skumbad. Jag saknar verkligen badkar (har 'bara' dusch), det är ett härligt sätt att börja dagen på, ett varmt och bubbligt bad. Hoppas värmen skrämmer bort värken!
Guu', vad mysigt med en Ragdollbaby, Indiania! Jag blir allt lite avis… Hoppas vi får se bild på den lilla snart! Och kattungar är 'världsbäst' på att mota bort stress!
Man får vara latmask också, Sacred! /hälsar en annan latmask ;)
Idag har vi en grå och regnig dag här, typiskt innesittardag med tända levande ljus - myspys! Men snart kommer kylan och snön - och då blir det halt…
Ha en skön dag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Gomorron på er alla goa! 
Jag har sovit ikapp en massa sömn som jag verkligen behöver så nu vid vanlig lunchtime sitter jag med adventsljus och frukostgröt! 
Ingen snö här ännu! 
Krya på dig MiaJoh!
Låter mindre roligt att falla utför en trappa, jag har gjort det en gång här i trappen här i trapphuset hos mig och gjorde en saltomotal (inte vet jag hur jag gjorde för att göra den) och landade på rygg på avsatsen längre ner. Fick mest ont i nedre delen av ruggen. Hua, vilken skräckupplevelse det var den gången. Man var riktigt skakis efteråt. 
Indiania - Ragdolls är så goa och med sin ljusa päls är de så vackra. Som nallebjörnar. 
Hoppas ni alla får en underbar dag och de som inte mår bra ska krya på sig! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Tack för alla "krya på dig".
Det värmer med lite omtanke.
Jag fick färdigt mitt dagsverke. Det var lite jobbigt att ta sig ut i skogen och plocka mossan bara. Tur jag bor 20 meter från skogen bara.

Den är jättefin MiaJoh! Nu ska du vara stolt! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#12 Vad fint det blev!