Healing iFokus

Healing

Läst 866 ggr
[GunillaF]
0

God morgon, Fredag 16/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Fredags morgon!

Det var trögt att slå upp de ljusblå idag. Men efter lite kaffe så går det bättre.

Ska iväg på veckans sista arbetsdag om en stund.

Om en vecka är det dan före dan!Flört

Ha en riktigt bra dagGlad

[sacredspirits]
0

God Morgon Glad

Dom är för härliga halmbockarna och jag undrar om bocken i Gävle får vara ifred i år om den finns kvar vill säga.Kanske nån redan eldat upp den som jag missat.

Ha en alla tiders dag och helg Glad

Mads
0

# 0 Godmorgon,

Här blev man väckt innan 5 och är aningens trött men tacksam för kaffe :) Frukost avklarad och snart lite städning sen får vi se vad dagen mer kan ha att bjuda på.

Ha en fin dag !

Kramar

Amor Vincit Omnia

[GunillaF]
1

#1 Den brann för ett par veckor sedan om jag minns rätt.

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder morgon alla.

Svart svart svart är det ute. Men det gör inget för just i denna tid är det så fint med alla ljus i fönstren och på balkonger.

Den 22 december klockan 5.30 då vänder det igen och vi går mot en ljusare tid.

Då är det vintersolståndet.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
0

#4 Visst är det en härlig tanke att det snart blir ljusare tider!

(Gjorde din bild lite större)

Toyan
0

God morgon alla!

Inga mörka moln och 0-gradigt så det kanske blir regnfritt idag

Ledig idag och semester nästa vecka och det känns sååå braGlad

Ha en fin fredag!

[sacredspirits]
0

Där ser man Gunilla det har jag helt missat i år Glad

[sacredspirits]
0

# 8 Den stackars bocken råkar då ut varje år ,synd för den ser så fin ut där den står Gråter

Elpida
0

God förmiddag!

Regn och 4 plusgrader… igen. Det är bara till att inse att det är så här det kommer vara denna vintern. Ska sluta lite tidigare idag och uträtta lite ärenden innan det bär hemåt för lite fredagsmys.

Önskar alla en härlig fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

God förmiddag på er!

Nu är det ljust ute! #4 Det låter härligt med ljusare tider Majlar och så lite snö, kan inte bli bättre.

Ha en bra dag på er! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Förmidda' på er allihop!

Här blir det ett dygn med stadiga +4 grader - ett enda långt streck på diagrammet på väderkartan. Lite snöblandat regn lär komma till helgen men se'n förväntas det bli 5-6 (!) plusgrader till julhelgen - om siarna anar rätt. Så det blir nog en snöfri jul på denna kulle i alla fall.

Dagen ägnas till lite städ, lite datorjobb, mera jobb och mera jobb - med nå'n kaffepaus och titt in här emellan.

Ha en go' fredag allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

JohannaEkroth
0

Goförmidda'! Kyss

Nyss emkommen från läkaren… Kommer inte att få någon bukt med mina matsmältningsbesvär mer än att jag får lära mig leva medd em.

Dock ska jag i januari börja på akupunktur mot migrän och magproblemen.

Min läkare är underbar, nästa gång du blir illamående så ska jag sätta några nålar i dig. Hon pratade om kinensiska herbs (öreter) som hon äter mot sin IBS men tyvärr finns inte den att få tag på i Sverige. Obestämd

Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

majlar
0

Skönt mitt i eländet att du ändå har en fin läkare som lyssnar och försöker hjälpa dig på alla sätt.  Kram på dig.

Indiania
0

#13 Vad underbart att du har en bra läkare BusHanna, de växer inte på träd.

Hoppas allt skall ordna sig till det bästa! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

JohannaEkroth
0

Tack majlar och Indiania! Ja det är jätteskönt att hon är så ärlig, men ändå lyssnar och gör sitt bästa av situationen. Hon ger liksom inte upp! Och då orkar jag också ta mig igenom de jobbiga perioderna.

Jag ska prova ett naturläkemedel som finns att köpa på Apoteket mot IBS och heter Ibergast:

http://www.greenmedicine.se/iberogast.html

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else