Healing iFokus

Healing

Läst 409 ggr
[rore]
1

15:e december - torsdag

Godmorgon!!

Hoppas natten varit snäll mot er och att ni får en fin torsdag. Jag skulle gärna dra täcket över huvudet en stund till, men snart ringer väcker klockan.

Toyan
0

God morgon till rore och alla som kommer senare.

Har sovit bra men för lite känner jag, nån timme till skulle inte vara fel.

Ha en jättefin dag alla healingvännerGlad

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Vilken härlig bild Rore!Kyss

Känner att jag fortfarande är mätt efter gårdags kvällens julbord. Jisses vad man stoppar i sig. Men det var trevligt att gå ut och äta med kollegorna.

Ha en riktigt bra dag allesammans!Glad

[sacredspirits]
0

God Morgon på er Glad

Härlig bild rore.Tänk ibland har man visst inte alla celler på plats har klickat fel i rutan för vilka sajter jag är medlem i men sitället raderat så nu får man bli medlem på nytt på några håll.Ibland är man bara så tokigt funtad SkämsSkrattande

Ha en alla tiders dag på er Glad

majlar
0

God morgon alla. Inkommen efter en skön promenad. Idag var luften sprängfylld med syre. Det var riktigt skönt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Tjusig bild rore

Elpida
0

God morgon! Härlig bild Rore!

Ska ut i blötan och fixa lite ärenden, och kanske om tiden tillåter så ska jag knåpa ihop lite julgodis ikväll. Även om det mest blir renoveringar i jul så måste vi ju få gotta oss liteGlad.

Fin dag på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godförmiddag alla!

#0 Gillar din underbara bild Rore Glad

Nu är jag sen måste in till granntanten med tidningen.

Ha en alla tiders bra dag!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

GoFörmiddag allihop!

Tack, Rore, för en helt underbar bild!

Här blir det inte så mycket julgodis men jag fick en underbar stor korg fylld med rotfrukter och grönsaker, av en kund - så julgott blir det nog i alla fall till julhelgen.

Sacred - Skönt att det finns fler 'förvirrade' människor här i världen, annars skulle jag känna mig ganska ensam…

Ha en fin dag allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing