God Luciamorgon. 11.12.13.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En riktigt underbar Luciadag önskar jag er!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 Vilken vacker Luciakrona! Är det din?
Mor'n da!
Kaxig katt!:
http://video.se.msn.com/watch/video/storig-katt-kollar-var-gransen-gar/1jjscfn6u
/L
#4 Haha…vilken söting!
# 3 Nej tyvärr inte men min faster hade en liknande som jag älskade som barn och jag försöker ta reda på om den möjligen finns kvar.Gillar dom där med levande ljus i fast sterarinet i håret är ju inte så roligt 
# 4 Tuff katt 

God morgon på er, Gunilla och alla andra Lucior
Önskar er alla en fin dag, med lussebullar och pepparkakor, instämmer med sacredspirit, glöm inte ljusen.
Gomorron! Idag är det 3 år sedan jag gick i mitt sista luciatåg. Med ett nä som nyss varit ur led med den där tunga kronan på huvudet. Höll på att nästan sätta eld på skolan(är så pass lång så att då vi skulle in i samlingssalen tog ljusen i dörröppningen, fick ta och ducka) och sen var det ju inte det lättaste att få bort all stearin ur håret efter det. Känns skönt nu att det inte kommer vara jag som får göra det i år.
Istället blir det bowling och sen ut och äta med klassen och tillbaka till skolan för att se luciatåg och sen kör 
God morgon och glad lucia på er alla.
Söt katt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Go'Morron alla lussefirare!
Det var inte lätt att komma in här på iFokus idag. Error mest hela tiden.
Vad fin du är Gunilla med ljus i håret! 
Och, ja, vilken underbar luciakrona du bju'r på, Sacred!
Och ett så sött luciatåg du har, Indiania! Då var din mor en riktig ljusbärare som kom med ljuset och många ljus tänds för henne denna dag.
Tur att du duckade i tid, Momiji! Vackert men lite läskigt med dessa levande ljus i håret, tycker jag… Så jag håller med, glöm inte ljusen, håll ett extra litet öga på dem.
Här blir det inget lussefirande, men ett och annat ljus ska jag nog tända i alla fall.
Ha en bra Luciadag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Sötaste lussetåget! http://elsasdesign.blogspot.com/2011/12/sa-ank-ta-mu-u-sia-sanktaaa-musia.html