God morgon 10 Dec
God morgon ute i koja och slott 
Blötsnö är vad dagen tycks bjuda på hade väl hoppats på kyla så det skulle bli en fin vinterdag.Men men hoppas snön kommer till Jul ändå.
Ha en härlig dag där ute 

God morgon till dig sacredspirits och alla andra.
Önskar er en fin dag vad ni än hittar på!
Godmorgon allesammans.
Nu har vi fått mycket snö, var ute i går o skottade,
nu skall jag ut igen.
Härlig bild.
Ha en skön helg.
Godförmiddag alla!
Här är det sol och lite blåst i dag.Kanske blir det en liten tur till Ikea idag och till dottern,
Har fortfarande lite ont i ryggen efter snedvridningen jag gjorde i duschen i torsdags morse, tänk att så lite kan ställa till så mycket.
Ha en härlig lördag på er alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
#5 Här kommer ett helt tjog healingbubblor!
Tack snälla Gunilla, tas tacksamt emot! 
Här kommer ett tjog till. Kram
Tack så mycket! 
Go'Förmiddag allihop!
Vad jobbigt med ryggvärken, Indiania, jag skickar över ett tjog 'bubbel' också.
Ja, det behövs verkligen inte mycket ibland för att nå't ska 'hamna snett' i ryggen. När jag har förkylningsvirus i mig råkar jag ut för just det oftast, i rygg eller nacke - istället för ett 'vanligt' förkylningsutbrott. (När värken släpper - då bryter förkylningen ut istället.)
Här har vinden 'stormat' och regnet piskat, ingen snö än dock. Och det lär inte bli särskilt mycket snö heller den närmaste veckan med flera plusgrader (utom imorgon då det ska ligga på minus hela da'n). Om vädersiarna har rätt, förstås…
Få se om julen inte ska bli vit ändå.
Ha det så mysigt på födelsedagskalaset, Gunilla!
Ha det så mysigt allihop, hela helgen! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina också, kan taka om att jag redan känner mig mycket bättre, ni är för goa!