Andlig Kirugi
Är det någon som fått denna typ av behandling.?
Eller har någon kunskap om det.?
Vore bra med en dialog om detta,,,,,
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Har inte fått den typen av behandlihg. Har inte läst så mycket om det heller eftersom det inte finns så mycket skrivet om det. Inte på Svenska iaf.
Många blandar visst ihop andlig kirurgi med tranc-healing, men det är inte samma sak.
Om du får andlig kirurgi så är det ande-kirurger som "opererar" dig. Med hjälp av ett medium eller healer som helt förlitar sig på andrvärlden och dess kunskap. Ordet kirurgi betyder "operativ läkekonst". Vid Andlig kirurgi brukar patienten/klienten få ett litet ärr/märke där ingreppet har skett.
Kirurgi - En metod inom medicinen där man botar eller lindrar sjukdommar genom att manuellt öppna människokroppen och reparera eller ta bort insjuknade organ.
Vid Trance-healing går healaren in i trancetillstånd och healar på ett lite djupare plan. Men det sker inget kirurgiskt ingrepp då.
Det här är ungefär det jag vet om andlig kirurgi.
Tack GunillaF.
Jo jag fick illröda märken efteråt, som jag fick vita lappar på.
Men det är så mycket som förändras i hela ens tillvaro,,ialla fall är det så för mig.
Så därav min nyfikenhet om det är fler som känt så 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
#2 Aha, du har fått andlig kirurgi?! Nu blir jag nyfiken. Har du fått det här i Sverige? Hur var det? Kände du något? Hur upplevde du det? Berätta gärna!
Alex Orbito från Fhilipinerna var här i Sverige i somras,,Vi va i Borås.
Det va lite scari faktiskt,men han utstråla en oerhörd värme o kärlek.
Själva behandlingen i alla fall på mig gjorde lite ont,,framför allt på bröstbenet.
Det knastra en del,,,ush nu ryser jag.Sammanlagt fick jag 4 behandlingar.Upplevde en stor frid i hela min kropp och oerhört lätt att andas,kändes som man blev större inuti,på ett märkligt sätt.
Man skriver på en lapp vad man vill ha hjälp med.I mitt fall neurologisk skada på Lillhjärnan.
Jag fick ju hjälp,,,men vad jag inte viste då vad att mitt jobb inte va så bra för min kropp.Det var lite turbulent att göra sig av med firman,,men så kan det gå om man inte hör sin inre röst.
Så nu får jag fylla min bägare med annat. Men först ska jag vila både kropp och själ 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Låter intressant! Nu blir jag ännu mer nyfiken (hoppas du inte misstycker). Om han gjorde adlig kirurgi på lillhjärnan, varför gjorde det då ont i bröstbenet? Jag kanske missförstår dig, men opererade han i brösttrakten också. För något annat då kanske?
Klart du ska fråga vännen.
Jag fick 4 behandlingar men bröstbenet va värst,,,,,
Resten av behandlingarna knastra det bara.
Jag tror han både ser och vet vad som behöver göras,,,(hoppas jag)
Det ska finnas en till har jag hört som utför detta..En man i Brasilien.
John of God….Går nog att googla på.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
#6 Men du blev av med dina krämpor efteråt? Plockade han bort något? Något du fick se efteråt?
Inte vad jag såg i alla fall Gunilla, eller vad han visa.
Mitt kroppsliga problem har jag haft i 20 år,så min balans och skakningar/vibrationer i kroppen kanske tar ett tag att läka.
Dessa kirurgiska inngrepp är ju inte så omedelbara som våra läkare gör.
Fast i mitt fall står Läkarna handfalna,dom har inget bot.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
#8 Jasså. Jag trodde det skulle bli bättre på en gång.
Undra om det finns några fler härinne som har liknande upplevelser so du har. Vi får vänta och se.

Vad spännande att läsa White lady, det är ju som sagt inte så vanligt med andlig kirurgi i de här trakterna så det är jättekul att du delar med dig. Du kan väl även återkomma om du börjar märka fler upplevelser efter behandlingen, det är så oerhört intressant!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 10 Klart jag återkommer.
Men just nu känns det bara tomt.
Ungefär som att börja om ,med att fylla livet med något nytt.
Lite förvirrat
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
#11 Vilka möjligheter!
Jag menar att fylla med något nytt!
#11 Det måste vara en magisk känsla på ett vis att börja om ocg fylla på med nya härliga energier!
Lycka till White Lady! Det kommer nog snart en go känsla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tusen tack ni underbara 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Har själv varit hos John of god ett par gånger.
Jag säga att det är en upplevelse och skulle vilja säga att ingen åker oberörd där ifrån. Men att betänka är att upplevelsen är idivduell, så det är inte ens möjligt att förutsäga vad som blir. Det finns en hel del dokumentation och då även från skeptiker.
You tube klipp fångar bara fysiska energi ingrepp som ett yttrest fåtal gör för att manifestera tillfället. och inte på något sätt är reprensativt för verksamheten.
Svenska researangörer svarar gärna på frågor och det går också att se Dvd:n HEALING. Miracles Mysteries and John of god Finns på Adlibris Kan vara lite väl flashig. men intressant
Detta är ett väldigt spännande ämne. Jag har själv aldrig upplevt det. Däremot har jag ett par bekanta som besökt John of God i Brasilien och de ångrar det inte. Jag märkte denna "tomhet" infann sig hos dem också. Det är nog en omställningsfas.
Jag tycker det låter väldigt lovande med den "tomhet" du känner, även fast jag förstår att det kanske inte känns lika spännande - jag tror att du kommer att blomstra snart! Det är ju nu du fyller på med all ny, fräsch och ljus livsenergi!
Tack White Lady för att du delar med dig av dina upplevelser!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Sjukt intressant!! Hamnade in på John of God för några veckor sedan, kollade lite youtubeklipp och även Lilou Mace's JuicyLivingTour där hon intervjuar Wayne Dayer (länk) om bl.a 'operationen' han fick via John of God.
Jag har snokat runt på massa olika angreppssätt på verkligheten, medvetande, fysiskt och ickefysiskt.. Min närmsta förståelse nu är att ALLT är energi, allt är bara medvetande, och att verkligheten runt oss reflekterar våra vibbar, tankemönster, uppfattningar om världen. Vi snappar upp det mesta medans vi växer upp.
Och allt det är individuellt, beroende på var man kommer ifrån och vart man vill. Sverige är vetenskapligt, Sydamerika mycket mera spirituellt. Älskar att läsa om olika sätt att uppfatta och hantera och uppleva livet! Träffade en tjej från sydamerika som fick halsmandlarna bortopererade av ett medium när hon var tio (hon hade problem med halsfluss), utan kroppskontakt.. och än idag har hon inga halsmandlar!
Hur som helst, den där tomheten kan vara att du hamnat i neutralläget mellan att vara motiverad att ändra saker och driven utifrån negativa upplevelser till att vara inspirerad och sugen inifrån på vad du verkligen vill göra!
Liksom, negativa grejor finns inte kvar lika starkt, du har kommit upp över dem, men inte riktigt ännu nått in i inspirationen och suget. Makes sense?
Isåfall är det bara ett väldigt bra steg på vägen, fast det känns lite tomt ett tag.
Neutral, utan drivkraft, tom.. Precis på gränsen till 'allt är helt OK, inget är riktigt dåligt egentligen', som är på gränsen till sugen och inspirerad och glittrande! Bara hitta nåt litet att riktigt njuta av, en kopp kaffe eller en skön promenad i en vacker skog, så är du där! Och sen poppar inspirationen upp.
Kram och tack för din fashinerande berättelse!
Andlig kirurgi är oerhört spännande och hör till det Fysiska Mediumskapet.
Jag har haft förmånen att få medverka på en föreläsning då jag gick en kurs i Fysiskt mediumskap och det var otroligt intressant att få höra berättelser.
jag känner inte till att det idag finns någon i sverige som arbetar med Andlig kirurgi.
Som Gunilla skriver, det ska inte förväxlas med Trance Healing vilket många gör.
Den som har djupast kunskap i ämnet är Jane Lyzell.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
# 17 linnease…Tack så jättemycket,,,precis vad jag behövde nu.
Länken är underbar.
Och känna att allt är OK som det är,,,
Kram
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Åh, kul, va schysst!!! :) :)
Kram tillbaka!
♥♥