"Stämningsljus"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vackert?! Ja, det är frågan. Många lampor är det i allafall.
Hur ser elräkningarna ut tro?

.
.

Var det nån som tänkte på arr spara energi??
#7 Nää, det finns tydligen inte i deras sinne.
Håller med. Här är det ingen som tänker på elräkningar och fattiga.
för mycket är för mycket:) det är vackrare med tillochmed ett ljus i mörkret, stämningsfullt.
tro hopp och kärlek...
Detta blir bara för mycket…..det är slöseri och utan stämning.
" Var nära naturen - var när dig själv "
håller med er, huu, de känns bara olustigt…
Jag är inte heller förtjust i denna 'ljushysteri'. Tänker också på detta med användning av våra resurser (el bl a)… Här ute i skogen har vi också några grannar som har mer ljus än natur på och kring sina hus… och det ser ju bara 'konstigt' ut!
Me don't like…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Usch… tänker också på vilket slöseri det är både med pengar och energi. Sen har jag alltid tyckt att det är fult med färgade lampor 
Lagom med ljus och slingor tycker jag om. Men jag måste säga att jag är fascinerad av hur de får lampor och slingor att tändas och släckas i takt till musiken.

Jag tänker ibland att det är bra att elen är dyr… enda sättet att få folk att tänka efter och inte slösa på denna kraftkälla
Folk klagar högt på priset- likväl har de flesta en lampa i varenda fönster i Sverige…det ska ju se mysigt ut - för de som går förbi!!!
Här nere är det kolsvart förutom i det rum man är i.Väldigt bra miljömässigt sett…folk lägger sina pengar på andra saker än el här, det är ett som är säkert. Och den ÄR ju dyr.
Men jag har två ljusslingor ute…på timer…