Elektrisk tandborste
Vad kan en elektrisk tandborsta ha att säga.
Igår när jag satt här vid datorn hörde jag ett fräsande ljud intill och undrade vad det kunde vara, efter en stund hörde jag det igen, så jag ropade på gubben och frågade om det var han som gjorde något nere så att det hördes i väggen. Nej svarade han. Då kom ljudet en tredje gång och då tyckte jag det var otrevligt så jag gick ner i köket. Jag rös och håret på mina armar stod rakt upp.
Sen började jag vika tvätt och skulle gå upp och lägga det i lådorna, då brakar det till i badrummet och jag går in och tittar, då ligger en mugg i tvättstället och min tandborste på golvet. Jag ställer tillbaka det och undrar förstårs hur det kunde hända.
Sen sitter min gubbe här vid datorn och hör samma sak, ett väsande. Så han börjar gå runt och titta efter vad det kan vara. Han går in i badrummet och där står den elektriska tandborsten och snurrar och så stannar den och så snurrar den till igen. Alla som har en sådan tandborste vet ju att det är helt omöjligt att den kan sätta igång av sig själv. Så nu undrar jag om det är någon här som kanske har en teori om vad den lilla luringen har att säga, eller ännu bättre om det är någon som känner av vem det är som leker med min elektriska tandborste.
Vad spännande majlar!
Någon som har nått att säga om era tänder. 
Men vad spännande Majlar!
Ja, det verkar ju som att någon kanske vill ha lite uppmärksamhet. Kanske är det just 'budskapet'? Tänder, bita ihop, att tala ur skägget… Behöver du kolla dina tänder?… Svär du mycket? ;)) Det kanske är någon som vill vara med och hjälpa till med julförberedelser - och som vill vara med i julfirandet? (Bara lite snabba associationer.) Någon nära/anhörig från andevärlden som var praktiskt/tekniskt duktig medan denne levde?
Nästa gång du/ni känner av någon, kanske du ska sätta dig ner och försöka kommunicera och ställa frågor?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Majlar det känns som du fått en hälsning från andevärlden!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Ja, det är fullständigt omöjligt/otänkbart att en eltandborste slår på sig själv. Den absolut rimligaste förklaringen är att en ande bekymrar sig för dina tänder.
Jag menar, aldrig har ju elektriska apparater slutat att fungera som de borde.
Kanske det är någon som vill trösta mig, pga av att jag är riktigit upprörd över att min nya brygga har gått sönder.
#2 Och faktiskt när jag tänker efter så har jag svärt långa ramsor över detta.
När man minst anar det så får man tröst. Men jag satte det inte ihop med mina tänder.
Tack för att ni hjälper mig att analysera.
Kram
#5 - Ja, men då så, då är det någon som är med dig och vill stötta dig om dina bekymmer med din brygga/dina tänder! Så smart av denne att dra igång tandborsten! Härligt! Kan kanske vara någon som haft problem med sina tänder också - som "känner igen sig" i dina känslor kring detta.
Någon som bryr sig om, det är det helt säkert i alla fall!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#5 Men det var illa. Inte är det billiga saker heller.
Tröstekram
#5 Du får varma tröstekramar från mig också Majlar! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack
Ja en elektrisk tandborste måste verkligen tryckas igång. jag säger som dom andra att någon vill göra dig uppmärksam på dina tänder.
vad roligt att få en sådan bekräftelse från dina vänner:))
tro hopp och kärlek...