Tystnad
Ibland känns tystnad mer än ord…det outsagda kan beröra på olika vis.
Det kan vara en känsla av glädje men det kan också vara motsatsen.
I tystnaden får man aldrig det svar man väntat på, lösgör din själ och ta varsamt fram dina tankar.
Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Det är sanna ord Indiania!
Va fint. Tack Indiania.
Så fint och så sant! Tack Indiania 
Sajtvärd på Övernaturligt
Så sant Indiana 
Kram
Jaa, så är det verkligen, Indiania!
Tystnaden är talande på sitt eget lilla vis.
Och när man varit i tystnad ett tag kan ibland en oväntad insikt frigöra sig och lysa upp i medvetandet. (Det hände faktiskt mig häromdagen, en insikt om mig själv såg ljuset i tystnaden.)
Tack, Indiania, för dina fina tankar! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack för ni läser mina rader! 
#5 Vad härligt med ljuset i tystnaden Andina! 
Vackert Indiania!!
Tack! Det berörde verkligen.
Jag längtar efter tystnaden… känns som att jag fått för liten dos i många månader nu.
Ja, vackra ord. I tystnaden talar själen…
Rore, Amandla och Torahzen, Tack för era fina ord! 
Så fint Indiania, att du påminner oss alla om det här med tystnaden
…
och just nu när så många verkligen behöver en stunds tystnad då och då.
Känner igen känslan som Amandla beskriver, att ligga på ett långvarigt underskott… jag önskar dig en ändring på det snart Amandla…
Jag har upptäckt att jag inte kan leva utan en dos tystnad varje dag, därav min frånvaro här ibland
!
Gissar att ni känner igen det här; …i tystnaden får vårt "undermedvetna" utrymme, där kommer idéerna och insikterna upp till ytan, ibland finns den just innan sömnen kommer, vid uppvaknandet, under promenaden, när du diskar… duschar…
Ni är en fin inspirationskälla alla här inne, personligheter och givare… fint att ni finns 
#11 Ja visst är tystnaden underbar Frodig
Jag har också ett stort behov av tystnad varje dag…att bara vara och bara känna.
Det är trist för många som inte har den möjligheten för vi behöver vila i oss själva då och då.
Tack för du inspirerar oss Frodig! 
!

Tänkvärt.
Apropå det såg jag för många år sedan ett kinesiskt ordspråk som gjorde intryck på mig; "Tystnad säger mer än tusen ord". Det känns lite mer spännande än vårt egna västerländska "En bild säger mer än tusen ord"… :)
// Staffan
#14 Jag instämmer i det du säger, tystnad säger mer än tusen ord….Det finns många fina österländska ordspråk, de har lite djupare innebörd än våra västerländska ordspråk. 
…och man kan meditera över dom…
#16 Ja det kan man Frodig!