Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 3062 ggr
Hoppfull
0

Ang änglabesök

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag får änglar nu på lördag men har för närvarande ingen alls att skicka dem till.

Jag planerar att be dem ta sig dit de behövs bäst helt enkelt när de lämnar mig… vad tror ni om den tanken?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Indiania
0

Det var väl en jättefin tanke! DEt är nog så det är många gånger, de söker sig dit som de behövs! Kyss Kram till dig Hoppfull!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Soffe
0

Jag tycker det låter som en jättebra idé!

Hoppfull
0

Tack Glad

Kram!

korseett
0

jag tänker så också och har jag inte fått tag på nya änglavärdar så får det bli som du gör hoppis

stina63
0

Vilken bra idé. Har själv inte fått tag på några änglavärdar. så jag kommer också göra som du hoppfull

[GunillaF]
0

Nu blir jag nyfiken

Glad

Hoppfull
0

#6 Jag skickar gärna mina vidare till dig Gunilla Glad. Då behöver jag innan lördag veta ditt fullständiga namn och adress. Pm:a i så fall Glad

[GunillaF]
0

#7 Jag Pm:ar Skrattande

[Spanaren]
0

Se där nu hittade några änglar sitt nya hem Flört

/kram Spanaren

[GunillaF]
0

Glad

Hoppfull
0

Kanon! Det känns förstås bättre att kunna skicka dem vidare till en person än bara ut… så det blir perfekt.

Ska bli så spännande på lördag när de kommer till mig Glad

[Spanaren]
0

#10 Pst jag fick mig en fin dröm av änglarna Tyst

/kram Spanaren

[GunillaF]
0

Skrattande

AnnicaS
0

Hej!

Helt ny på det här forumet men brukar hänga på " iFokus".

Ska få änglar den 9onde men undrar över en sak som står på papperet som jag fick.

Det står att: Änglarna stannar hos dig i 5 hela dagar till "datum", varefter du kl 22.30 kärleksfullt sänder iväg dom till de 3 nästa värdarna…Änglarna väntar i 5 dagar innan dom ankommer dom nya värdarna.

Vaddå? Om dom för enkelhets skull kommer till mig den 1 i månaden och jag skickar iväg dom den 6 (eller 5?) och sen då? Väntar dom i 5 dagar innan dom kommer till nästa så det datumet blir den 11? Eller anländer dom den 6?

Konstigt skrivet…och eftersom många bara kopierat papperet och satt in nya datum så undrar jag vad som gäller?

Någon som vet hur det ska va?

mvh Annica

Hoppfull
0

Jag har räknat fem dagar plus ankomstdagen, alltså den sjätte om de kom den första. Och så kommer de till nästa ställe den elfte.

Tyckte oxå att det var lite klurigt men jag räknade som de före mig hade räknat. Glad

AnnicaS
0

Tack, för snabbt svar! Då tänkte jag rätt..frågan är om den som jag får ifrån har gjort det :) ska kolla med henne!

miagirl40
0

Hej

Är det någon som kan hjälpa mig med änglabesök? Vore jättetacksam!

jeccaco
0

hejsan.. jag skriver ett skolarbete om healing och om änglabesök..

kan någon vara vänlig och förklara vad detta änglabesök är för något? vilka är änglarna och var kommer dem ifrån, hur funkar allt det här osv…

hade varit extret tacksam för hjälp!

tin-tin68
0

Jag tar också tacksamt i mot änglabesök sedan!Glad