Känner mig hängig
Har knappt sovit något i natt utan mest varit i någon slags dvala. Var hos min kille igår och han mådde inte så bra för det är mycket som inte går bra i hans liv nu. Sov över där så det var nog jag som var lite orolig också.
I kväll känner jag mig riktigt hängig. Känns som lätt huvudvärk, ont i halsen och som det skulle vara feber på gång. Har varken tid, råd eller ork att vara hemma just nu. Är det några vänliga healers som har lust att skicka lite läkande energi så jag kan mota bort så mycket jag kan av sjukdomen i kroppen så jag orkar jobba i morgon?
Tackar så hemskt mycket på förhand till alla underbara människor här inne!

Det låter jobbigt, Smilax - jag hoppas att du inte dragit på dig nå't litet elakt virus utan att du "bara" (vilket inte är så bara!) plockat på dig känslor och oro från din kille och hans situation. Jag hoppas att du kan sova bra inatt och vaknar pigg och utvilad igen imorgon!
Jag skickar 'healingbubbel' till dig under kvällen ikväll!
Kram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag skickar också! Hoppas du mår bättre snart.
Jag skickar energibubblor till dig om en liten stund Smilax
Skickar en dos till dig Smilax. Med värme och läkning till det du behöver.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 

Tack allihop!
Jag har lyckats gå och jobba i två dagar nu
fast jag inte känner mig helt bra. Men jag orkade i alla fall. Hoppas jag fixar morgondagen också sen blir det vila i helgen. Flera på jobbet är sjuka så det är väl inte underligt om man åker på något.
Tack igen!
Jag skickar till dig vid 21 tiden!
Krya på dig Smilax!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Sänder energi och kärlek till dig och din situation.
Det kommer lite mer "bubbel" härifrån också. Hoppas du känner dig lite stärkt idag och att du kan återhämta krafterna helt nu i veckoslutet!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tack igen!
Klarade att jobba hela veckan tack och lov. Har en hektisk vecka framför mig så jag försöker vila idag. Körde bil hem ifrån mín kille idag och kände att något var fel. Jag reagerade så långsamt. Något är konstigt så jag vilar som sagt. Känner mig yr och seg. Det känns tryckande i vänster sida av huvudet och i vänster öga samt att det pirrar lite i hela vänster sida. Misstänker att jag fått något som lagt sig fel i nacken igen och att jag spänner mig. Men jag mår som sagt konstigt så nu får det bli en lugn kväll.
Jag köpte en flaska medicin för förkylning o hosta i järna, men gillar den inte, orkar inte det malda biet som är i. Kostar 225kr och jag ger bort den gratis. Ganska stark, receptfri, finns i Tumba. mejla på denna sajt i så fall. droppar
#10 Malda biet?

Jag gissar att det är antroposofiskt