2:a December - Fredag
Instämmer i GÄSP… Tänk att det är så mycket svårare att vakna i vintermörkret.
Hoppas alla får en fin dag.
Kram Danda
God morgon.
Så vacker bild Rore!!!
I dag blir det lite annorlunda än vanligt på jobbet. Under en förlängd lunch kommer vi att åka iväg till en sjö för att åka långfärdsskridskor samt äta.
Ha en bra Fredag.

Goder morgon både herre och fru!
#1 Hej Danda, kul att se dig här!!!
Jag kan bara hålla med, attans så svårt att slita huvudet från kudden imorse!
#2 Vad mysigt det lät Gunilla, hoppas ni får en jättemysig dag!
Här regnar det både på längden och tvären, det är så långt ifrån jul- och vinterkänsla man komma.
Man får leta reda på den i andra saker istället. Sätta på lite stämningsfull musik, värma glöggen, tända brasan och krypa upp med en bok och låtsas att det är gnistrande vitt ute.
Idag ska jag ta en tur till mitt hus och mäta lite golv som ska klinkas
.
Bäääästa fredagen ever till er allihop!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#1 Och nu undrar du varför i hela friden jag tyckte det var så kul att se dig här där du varit innan….. tog fel på vilken sajt jag var på…
. Men det är kul att se dig ändå
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon alla.
Vad det låter mysigt med skridskor och på frusen sjö. Riktigt känner hur det kyler mot kinderna och luktar friskt.
Här är det grått och trist. Tur man får tända ljus och mysa.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon på er!
Jag vaknade sex i morse men det var för tidigt att gå upp så jag sov betydligt längre.
Låter mysigt med långfärdsskridskor, jag kan nätt och jämt stå på ett par skridskor, skidor går bättre.
Ha en skön dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon på er alla!
En vacker bild rore.
#2 Låter som en kul lunch Gunilla, brukar smaka extra gott att äta ute i naturen.
Är ledig idag och ska fixa lite sånt jag inte orkat efter jobbet, vädret ser än så länge lovande ut så en promenad får det bli efter lunch.
Ha en fin dag alla!
Go'Morron alla fina själar!
Tack Rore, för en vacker bild! Det ser ut som en riktig vintersol (trots bristen på snö).
Gunilla - Vilket härlig lunchbreak - långfärdsskridskor. Vad friskt och skönt det låter. Då har ni verkligen vinter i alla fall, med frusna vatten.
Jag har inte stått på ett par skridskor sedan jag var ung tonåring… Det skulle va' kul att se hur det skulle gå nu… en förvuxen Bambi på is… 
Grått och plusgrader (5 st) här också idag. Men temperaturen börjar krypa ner under nollan nu på nätterna och om en vecka ca räknar 'de' med att vi har minusgrader även dagtid. Dags att ladda i lite mer ved i vedboxen på verandan…
Ha en fin och mysig fredag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
ett sent Godmorgon här ifrån mig till er alla!
och en god helg önskar jag er också, kanske har jag inte tillgång till datorn på nåra dar, ska iväg och träffa sonen.
De känns overkligt med skridskois här i mellansverige, vi ligger för det mesta på allt för många plusgrader för att den ska hinna växa till. JAG LÄNGTAR NORRUT när jag hör om din dag idag Gunilla.
De får bli promenader här också så länge
!
Elpida, lite funderade jag nog, men det är ju alltid trevligt när folk blir glada av ens närvaro… 
Kul att se dig här också.