Healing iFokus

Healing

Läst 1711 ggr
[rore]
1

1:a December - torsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon  healing vänner!!

Så har vi då ramlat in i den tolfte månaden. Det är sanslöst så fort tiden gått.

Snön som föll här om dagen har försvunnit och gräsmattorna ligger åter gröna. +4 grader och nu snart dags att bege sig till arbetet.

En fin dag hoppas jag ni (vi) får.

[GunillaF]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon rore, god morgon alla som kikar in i dag.

Härlig bild!

Första December och julmånad. Tänk vad många barn som nu på morgonen äntligen får börja öppna sin adventskalender. Jag minns vilken spännande tid detta var.

Ha en riktigt fin dag!

Playja
1

Godmorgon härliga personer här inne!  Glad

Åhhh Gunilla… dina ord fick mig minnas när jag var liten och fick sänt från min mormors syster i "Amerikat".. en kalender med små chokladfigurer i. Varje dag blev stor lycka att öppna en lucka och få mummsa i sig en godisbit. *s*

Önskar alla en fantastisk bra dag denna första dagen på årets sista månad!

Toyan
1

God morgon på er alla!

Fin bild rore,  mmm..så gott det ser ut Playja, kakmonster som jag är så går det inte att motstå.

Här har vi blåsigt och 3 plus, hoppas solen kikar fram en stund idag.

Ha en härlig dag vad ni än hittar på!

Indiania
1

Godmorgon vänner!

Här blåser det ordentligt nu och 8 grader varmt. Kanske det var blåsten som fick mig att sova så länge i dag.

#0 Så stämningsfull bild.

Ja nog minns jag var spännande det var med adventskalender…

Ha en skön dag på er! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
1

Go'Morron alla Decemberfirare!

Ja herre min je, vad det rullar på - ja, tiden alltså.

Adventskalender - på min tid fanns det inga godisar i dem, men jag älskade att öppna luckorna och fantisera kring de små bilderna bakom. Jag älskade att göra mina egna adventskalendrar också, kunde göra hur många som helst! ;)

Härliga bilder - tack för dem!

Morgonbrisen friskar på ganska rejält här också, lite halvstorm - och så ska det tydligen vara hela da'n. Hoppas träden håller bara.

Ha en fin dag allihop, hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[skymningsaga]
1

Nämen hejsan allihopa. Tja här i hbg är det väldigt lite snö. Ingenting rättare sagt. Idag är min första anställningsdag så fick blommor och choklad. Tihi.

powerofthebass
1

salve , idag har dagen vart ganska bara blev bättre när jag börja skriva igen  , så jag  kommer skriva mer hoppas att den jag skriver blir bra

XD

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

smilax
1

God kväll allihop!

Ja idag har alla barn på jobbet pratat om adventskalendrar och vi har gjort en egen till förskoleklassen där varje barn ritat en lucka och fått säga en gåta, en ramsa, en sång eller en lek vi ska göra när vi öppnar luckorna. Givetvis fick de viska till mig vad det skulle stå så ingen annan hördeTyst.

Ha en trevlig kväll!