God morgon 30:e November
God morgon
Här blåser herr Storm och han tänker inte alls på att det egentligen skulle snöa och inte blåsa. Jag säger bara Ur led är tiden.
Idag ska vi fira lilla Agnes, hon blir stora damen, 6år och gles mellan tänderna.
Visst är dom söta med sina gluggar och när dom läspar.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
#1 Vad härligt med 6-årskalas. Passa på och njut!
Godmorgon alla.
Ja, du GunillaF du får nog ta skridskorna till jobbet. Vi som är ute o kör hela dagarna, har sett en grusbil, så visst undrar man vad dom är.
Ha en bra dag allesammans.
#4 Wow. Har ni sett en?! Skräm in den till byn nästa gång ni ser den!
God förmiddag!
Sol och lite blåst här i dag.
#0 Var försiktig i halkan Gunilla och #4 du också Ludde1 !
#1 Ha det så mysigt på 6 årskalaset i dag Majlar!
Ha en härlig dag vad ni än sysslar med! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
GoMiddag allihop!
Ja, kör varsamt i halkan - ni som har kalla vägbanor. Här är det blåsigt - men soligt och fint. 7 plusgrader ståtar Anders med - undrar vilket väder han kommer med till jul, bondepraktikans förutsägelser brukar han ju inte följa så väl.
Förra året fick vi första snön 22 oktober - men om jag inte minns helt galet så försvann den snabbt och återkom i slutet av november. Minns ni när ni fick första snön förra året? jah, en del av er har ju sett första snön redan denna vinter också…
Vad mysigt med 6-års kalas, Majlar! Jag minns inte mitt 6-års kalas men jag minns när jag var 6 år, med glugg i mun' - det var en kul tid! 
Ha en bra och fin dag allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Ha en fortsatt bra dag alla! .. och om den inte varit toppen hittills? så hoppas jag att den vänder till det bättre. 
*viskar*… har tagit för vana att titta in hit det första jag gör på iFokus.
Som Medarbetare på en annan sajt kanske man skulle titta in dit först 
Kul att du tittar in hos oss först! Fortsätt mer än gärna med det!!!
Trist att din dag varit tråkig, men nu kan det ju bara bli bättre!