Healing iFokus

Healing

Läst 571 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 26:e November

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vaknade i dag av att det knakade och ven utomhus och i huset av blåsvädret. Eller storm är nog mer det rätta ordet. Hu vad det tar i.

Jag hoppas ni klarar er från Berit som stormen heter den här gången.

Ha en bra dag vad ni än hittar på att göra!

Skogshumblan
0

God morgon! Tack för glöggen, smaskens! Jo Berit är häråt också. Eller så är det bara vindkraft från när hon stegar runt som når hit till Jönköpingstrakten;) Hoppas ni andra slipper drabbas materiellt av henne. Är inget att leks med stormar…. Ha en trevlig helg alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
0

God morgon på er i blåsvädret. Hoppas ni har surrat fast ljusslingor och annat som kan flyga iväg.

Här vankas det 30 årskalas idag. Min yngsta. Hujeda mig, vart tar tiden vägen.

# Gunilla Va har du för göttit i glöggen som ligger och skvimpar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

powerofthebass
0

Godmorgon , är blåser det på mycket , hoppas det lugnar ner sig , kance ska gå ut och ställa sig på ett fält och låta stormen fylla på med nya energier

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Toyan
0

En god morgon till er alla!

Blåsigt här med men solen lyser så vackert över trädtopparna, ser ut att bli en fin dag.Glad

Idag blir det adventspyssel och hundvaktande.

Ha en fin dag allesammans!

Indiania
0

Godmorgon alla!

Här skiner solen och blåsten är måttlig än i alla fall.

I dag blir det mest att ta det lugnt, advenspysslet gjorde jag klart i går.

Ha en härlig lördag på er! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morronförmiddag allihop!

Här blåser det lite också, men det är nog bara virvlarna efter Berits framfart som vi får smakprov på. Det ser inte ut att hon ska hitta hit på riktigt. Just nu skiner solen som bäst men mul och regn väntas.
Ni får ta det varligt när ni ger er ut i stormvindarna. 
Det låter som en härlig idé, Power, att låta stormen rensa ut ens energifält lite och fylla på med ny och fräsch energi. Jag kanske ska passa på att göra det också så medan det är soligt.

Tack för morgonglöggen - det ser verkligen gott ut. Det var länge se'n jag drack glögg - så det ska bli gott!

Ha en skön och go' dag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

God afton. Nu är jag hemma igen efter en heldag i butiker. Alla julklappar inhandlade (hoppas jag)

#2 Mandel.

Ha en fortsatt bra Lördagskväll!Glad