Trött
Jag är trött på det mesta just nu… jag skulle verkligen behöva en dos energi. Jag känner mig ofta besviken och ledsen och tårarna kommer ofta bara rinnande. Samtidigt så kan jag skratta och vara glad.
Visst, jag har en del personliga bekymmer som jag inte vet hur jag skall hantera. Vet inte vart jag skall börja riktigt eftersom det kommer att såra någon jag bryr mig mycket om.
Finns det nån som kan skicka mig lite styrka, ork och energi??
Tack och kram
Vad jobbig situation när man känner att man borde göra nått, men vet samtidigt att man sårar…
Frågan är ändå; Vill du må så här dåligt? Är det värt priset av att vara tyst mot den här personen?
Människor omkring dig mår inte heller bra av att se/märka av att du inte mår bra…
Jag skickar energier till dig kl. 17.oo
Styrkekram
Usch vad jobbigt du har det! Det är i alla fall bra att du släpper ut dina tårar! Jag hoppas att du kan lösa din situation med styrka - även om det gör ont.
Skickar styrka och kraft till dig senare under kvällen.
Kram & Pepp!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack, vad ni är goa! Nu när jag läser Gunillas svar kommer tårarna igen, för du har så rätt! Men jag begriper bara inte hur jag ska bete mig??
Hyacinta ibland orkar man inte göra det man vill men försöker man i alla fall så kan du bli styrkt av det ( tror jag ) Gråt ut och sedan ta det där lilla steget som nu käns så stort för dig.Tror du trots allt mår bättre efteråt.
Skickar styrka och kärlek till dig! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Cinta, jag skickar också till dig! Ta och tänk efter hur det skulle se ut om allt vore på bästa möjliga sätt, kan du se personen det gäller i den bilden?
Tack så mycket!!
Va goa ni är…