Behöver lite positiv energi..
Hej!
Är lite låg pga kaos/förvirring i känslorna mot min f d man som jag är skild ifr sen 2002! Han har visat ömhet, sagt de där 3 orden å att han alltid kommer å göra det, men att det kan aldrig bli vi två igen. Jag får inget svar på varför, inte ens villig att bara träffas utan å flytta ihop..
Trodde jag kommit över honom, men känslor har fått liv igen när jag sett å hört honom prata om oss, om livet..känner mig sorgsen o ledsen, förstår att gamla minne spökar för mig, men jag ser även möjligheter i detta men han stänger dörren.
Så om någon kunde skicka lite upppeppande energi enl ovan + så att jag mäktar med arbetsdagen imorgon (eftersom "det här" upptar mkt tankar o energi)..vore jag tacksam!
Hälsn,
Rosen05
Vilken jobbig situation Rosen. Kärlek är inte lätt. Jag kan nog inte ge dig något råd. det ber du ju inte om heller
Men jag skickar energibubblor åt ditt håll.
Jag säger som Gunilla, kärleken kan vara knepig ibland men vi hoppas att det löser sig till det bästa. Lägg dig gärna med de tankarna om natten och be högt om att saker ska lösa sig till just det bästa. Jag skickar positiva tankar/energier i din väg. Kram
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack snälla Gunilla F och Fjäril!
Hade aldrig trott att det skulle hända mig, trodde jag kommit över honom..lagt allt bakom mig..
Hälsn Rosen05
Rosen, jag skickar lugnande och ljusa bubblisar till dig under dagen idag! Som de andra redan sagt - kärlek och relationer är inte så enkelt, det ligger ju så mycket bakom och berör ju vårt innersta.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hej Andina!
Tack på det varmaste! Även för Era kommentarer o råd. Ska tänka på/komma ihåg det Ni sagt att be om att saker ska lösa sig till det bästa!
Kram
Rosen05
Skickar styrkekramar och hoppas att det ska lösa sig till det bästa för dig! Gamla relationer är inte alltid så enkla …
Hej Jazzo!
Tack snälla!
Kram//Rosen05