Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 763 ggr
tin-tin68
0

En rolig händelse.

Jag var till skogen med min son och hund på promenad. När vi var på väg hem så hittade vi ett par nya fina vantar. Jag tog upp vantarna och tänkte sätta dom på en gren eller dyligt men nåt sa mej titta i vantarna det kan ju stå namn. Så jag kikade och det stog ett flicknamn och telenr som var lite otydligt men tankarna gick direkt till en av min dotters kompisar dom leker bara ibland hemma här på gården och jag har aldrig hört deras efternamn. Jag bestämdde mig för att ta med vantarna hem och försöka tyda telefon nr dada det var hennes vantar Helt otroligt för det finns så många skolklasser och dagis runt omkring. Men tankarna gick direkt till denna tös då jag tog upp dom. Min intuition kanske inte är helt kass i allafall.Glad

[GunillaF]
0

Det var PsykometriSkrattande Det gjorde du bra!

Visst är det häftigt att kunna avläsa olika saker i t.ex ett klädesplagg.

tin-tin68
0

#1 Tack Jag har nog aldrig försökt. Bara tittat på era övningar men aldrig testat om det var riktigt det jag får till mej. Jag ska kanske vara med lite.

[GunillaF]
0

#2 Du kan be vänner att de låter dig läsa av föremål/foton som du inte vet något om. Gärna att de är stoppade i kuvert eller inlindade med något så du inte ser föremålen. Så slipper du allt logiskt tänkande.

Träning och åter träning. Det är jätteroligt att öva på psykometri/avläsning.Glad