Healing iFokus

Healing

Läst 663 ggr
Jazzo
0

Tacksam för lite healing ....

Jag har under hela mitt liv dragits med magproblem och senaste året har det varit jättemycket problem. Nu har det eskalerat rejält - jag har i natt fått blod i avföringen och ringde precis Sjukvårdsupplysningen som vill att jag åker in akut! *orolig*

Har läst på en hel del (jag är ju sån) och det värsta det kan vara är tarmcancer och det lindrigaste någon form av tarminfektion. Jag försöker att inte oroa mig för det jag inte kan påverka och så länge jag inte vet vad det är för fel så ska jag inte oroa mig. Och ändå gör jag det!!!

Finns det någon vänlig själ som vill skicka healing till mig så vore jag hemskt tacksam! <3

Just nu känner jag mig ordentligt ynklig ….

Andina
0

Usch, vad jobbigt, Jazzo! Men det är bra att du åker in för att kolla upp din mage och tarmar! Jag förstår att oron sätter fart - men det kan ju som sagt vara så mycket, så vi håller tummarna för att du redan har fått ett bra besked från läkarna.

Skickar 'healingbubblor' till dig under dagen och massor av styrkekramar!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

Säger som Andina.

Jag skickar massor av kärlek och energi till dig och din situation. Kram

[GunillaF]
0

Så bra att du åker in. Skickar energi till dig. Kram!

Indiania
0

#0 Vad jobbigt du har det Jazzo. Skickar massor av kärleksfylld energi till dig och hoppas allt går bra! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Shaman]
0

Sänder rena ljusa energier i din väg Jazzo och hoppas allt ordnar sig med din mage Glad

Christina_46
0

Jag sänder också energi till din situation. Jag håller tummarna för att det ska gå bra för dig.

AnnaBac
0

Jag med! Massa ren och ljus energi till dig.

Jazzo
0

Tack vad ni är underbara som tänker på mig och vill ge mig healing! <3 Jag har känt värme, pirrningar och en känsla av bomull i kroppen under dagen. När jag slumrade såg jag lila vågor skölja över min kropp - jag har aldrig sett lila förut! All oro är som bortblåst och jag är så lugn, så lugn.

Jag är inlagd på sjukhus och måste stanna kvar för undersökningar. Idag har de tagit massa prover och det blir ännu mera imorgon. Än så länge har jag inte fått några provsvar och de säger att det kan i nuläget vara precis vad som helst. Jag försöker tänka positivt och healar min mage så gott jag orkar.

Av hela mitt hjärta - varmt tack för all kärlek, ljus, energi och kramar ni ger mig! Sänder kärleksfullt tack till var och en av er!

/Jazzo

Amandla
0

Jag skickar också! Hoppas du mår bättre mycket snart och att du får en diagnos på något som går kvickt att få bukt med.