Healing iFokus

Healing

Etikett: djurkommunikation
Läst 1515 ggr
hmlg
0

Djurkommunikation, bilder av framtid.

Hur ska man tolka bilder när man väl har kontakt med ett djur? Hur vet man vilka följdfrågor som bör ställas och hur bilder bör tolkas?

Känner mig förvirrad efter att ha fått en framtids bild skickat av en hund. Jag vill verkligen ha hjälp och guidning att utveckla min förmåga av någon erfaren.

[GunillaF]
0

Hej hmlg

Nyfiken som jag är måste jag få fråga om det är ett levande djur eller ett djur i andrvärlden du fått bilder från?

Hur vet du att det är en framtidsbild? Glad

Bilder och innebörden av dem är individuella. Man lär sig så småningom vad en speciell bild betyder just för mig.

Om du vill utveckla dig och din mentala/mediala förmåga så tycker jag du ska anmäla dig till en kurs i det ämnet. Man får hjälp att tolka det man får till sig,lära sig vad man ska tänka på, lära sig att lita på det man får till sig. Lära sig att lita på sin intuition.Glad

hmlg
0

Jag har letat kurser från och  till i över ett år men aldrig hittat nått som passar. Bor kanske avsides eller är det inte rätt tid än….

Läser istället böcker för att läsa mig. Och på senaste tiden har jag ägnat mig åt egen handleda meitationer innan jag försökt kontakta djur. Några gånger har jag fått ganska direkta bilder som slagit mig när jag bjudigt in djur. Och just en bild i fråga oroar mig: Jag bjöd in en hund som jag känner ytligt, bjöd honom på den godaste tänkbara maten för en hund och pysslade lite innan vi kom till frågan: vad är du så rädd för, vad har hänt dig, varför skakar du så. Då fick jag ett plötsligt stick i höger arm. Och sen tog set slut ganska plötsligt. Kanske hann kan inte stänga ner mig totalt efter eller. Jag drabbades några dagar av en stark kännsla av att jag inte var gjord för detta livet. En känsla som jag tolkade som min egen länge, fast jag började tvivla på den efter två dagar, det var inte likt mig….

Kommunikationen inträffade för mer än två veckor sen. Jag berättade för bilderna för min sambo: sa att hunden nog blivgt rädd pga nån veterinär som stuckigt den i benet eller så. Igår två veckor senare satt jag hela dagen med amma hund på en veterinärstaton och hunden var hel cool med att få dropp, han hade blivigt förgiftad av något ute på promenaden som matten och jag gemensamt haft med alla våra hundar.

Vad tusan hände? Fick jag en bild från framtiden av hunden, att han skakade ( fördjuftningsymtom) och blev stucken i armen?

[GunillaF]
0

#2 Svårt att svara på. Hoppas det kommer någon som har någon teori.

Det att du känner att du inte är gjord för detta livet… Det tror jag att du, precis som alla vi andra är. Vi är här en kort stund och det är en mening med det, trots att vi ibland undrar vad den meningen är…Glad

hmlg
0

Hoppas också på teorier:)

Jag är otroligt glad över att jag lyckats få dessa bilder från djur och vill våga fortsätta utvecklas med det. Känns som det finns mycke jag måste lära mig bara.

allhealing
0

Du ska definitiv gå en kurs, det är helt rätt väg för dig. Du gillar att träffa andra människor och du kommer att öppna upp dig så mycket mer när du gör det.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Choklad
0

hunden kanske blev stucken av ett djur eller en växt..och då ville den säga dig hur det kändes vid det tillfället. Så tolkar jag det du skriver.

U R us