Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 6095 ggr
NessaInglorion
0

Aura - betydelse

Hej på er.

För en tid sedan lyckades jag se min Aura i färg, tidigare lyckades jag bara se ett vitt blurr om man säger så.

Jag är ganska ny på det här med att träna på att se auror och jag är inte helt på det klara med vad de olika färgerna verkligen står för. Är det så att man har en grundutstrålning? Jag såg en tjej på tåget kort efter att jag sett min egen Aura och hennes Aura var väldigt stark och sköt ut en bra bit från henne, Färgen närmast henne var röd och det yttre skiktet var grönt.

Min Aura, som jag såg den då, var blågrön, åt det turkosa hållet.

Vad innebär färgen och är det den färgen som är min grundfärg? Jag såg bara den, inga andra fäger.

Tacksam för svar från någon som vet, då jag vill lära mig mer om auror och deras betydelser.

Varma kramar/ Nessa

"Låt själen vara fri"

korseett
0

vi har samlat en del information om auror, läs mer här om färger

och här har du en samlingsartikel

NessaInglorion
0

Åh, tack så mycket! Skrattande

Har inte lärt mig att hitta än riktigt men jag är nog på god väg. Glad

"Låt själen vara fri"

tilja65
0

Nu blir jag genast nyfiken. Jag har hållt på ett tag med att försöka lära mig se auran, men det är svårt. Jag ser ljusskiktet närmast kroppen allt bättre och bättre nu, men fortfarande har jag inte kunnat se någon färg. Hur har du gjort för att öva dig? Tar tacksamt emot tips.

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

NessaInglorion
0

tilja65,

Jag har alltid haft lätt för att slappna av med blicken, är mycket lätt för mig att se djup i bilder. Minns du dessa 3D bilder som kom i tidningarna för ex antal år sedan? Där det stod att om man tittade bortom bilden så skulle man få se en figur, ett mönster etc.

För mig funkar det på exakt samma sätt när jag tränar på att se auror. Jag försöker se igenom och bortom mig själv eller personen jag tränar på. I början såg jag precis som du bara ljusskiktet och visst är det vackert men jag gav mig inte. Rätt vad det var när jag övade på att se min egen Aura så såg jag mer än det vita skenet. Glad Det var då jag såg den vackra blågröna/turkosa färgen som omgav mig och det gick som strålar ut från vissa delar av huvudet. Riktigt häftigt!

När jag övar på att se andra personers Aura vill jag gärna be om lov först, det känns som att det är en ganska intim handling men ibland blir det bara så att när jag sitter på tåget så "råkar" jag se någons Aura, om den är klar och tydlig, som den där tjejen jag skrev om i mitt tidigare inlägg.

Annars har jag mest övat på nära kompisar och den Aura jag såg tydligast då var min bästa väninnas. Hennes Aura var svagt lila.

Så mitt tips är att du bara övar och inte ger upp, rätt vad det är står du där och ser mer än ljusskiktet. Flört

Lycka till!

Kram/Nessa

"Låt själen vara fri"

tilja65
0

Tack för svaret! Det andas hopp Skrattande Jag fortsätter att öva och förhoppningsvis kommer det till mig också Skrattande

/kram tilja

www.harmoniqa.se

[GunillaR]
0

Man kan träna genom att ställa sig framför spegeln med en vit eller ljus mönsterfri vägg som bakgrund.

Slappna av i ögonen och fäst blickpunkten över den ena axeln. Titta alltså inte på dig själv utan "bakom" dig själv. Du kommer snart se ett ljus som ligger närmast kroppen. Så småningom och vid träning kommer du att se större områden, speciellt över huvudet.

tilja65
0

Ja, det är så jag tränar idag, trots att jag försökt ganska länge så har jag inte kunnat se några färger ännu. Men nu har jag fått nytt hopp Skrattande

www.harmoniqa.se

Tamila
0

Hej hej, jag är en nykomling här och ganska ny inom det andliga med. Jag har fått reda på att det jag ser är Aura, något jag trodde alla såg o blev riktigt förvånad av att så är inte fallet. Jag vill oxå gärna fråga innan jag "kollar in" någons Aura, fast ibland sitter man ju bara helt avkopplad o då kommer det oftast, då rår man inte på att man råkar se auran.

När jag fick reda på att jag såg auror så var jag ju klart sugen på att försöka se olika människors auror, de färger jag har sett är gnistrande blå, skimmrande gul och ljust skimrande grönt,vit och lila. Jag försökte även se auran på en person med down syndrom men jag kunde inte se någon Aura där,oops!!

Jag har försökt tyda dessa färger, dock är det lite svårt för olika sidor  ger olik benämning för samma färger typ.Eller så har jag kanske missuppfattat färgerna, det finns ju så otroligt många.

Kan någon förklara färgen indigoblå.

Hoppas du att du lär dig"tilja65"färgerna är fantastiskt fina och jag har ju än sålänge sluppit se några mörka färger. Konstigt nog har jag heller aldrig sett rött eller rosa……..ja ja man kan inte se allt Flört

Kramar Tamila

[GunillaF]
0

#8 Om du följer länkarna i #1 så får du beskrivning på alla möjliga aurafärger och deras betydelse.

wish
0

Hej

Jag testade att se min Aura  och jag såg som de flesta ett vitt "skal" kring mitt huvud, men när jag testade på min hand så såg jag ett blått skimmer under min hand. Kan det stämma att vi har olika färger på olika delar av kroppen?

// wish