18/11 - Fredag
Gomorron!
Vilken underbar morgon! Vaknade tidigt och har fått en timme helt för mig själv, har hunnit duscha och ta det lugnt och fixar nu frukost till småttingarna. Det har varit rejält kallt i natt, bilen är täckt av en skorpa av iskristaller och just nu är det -4. *brr* Härligt men ändå inte - jag gillar inte vintern! ;) Tur man har motor- och kupévärmare!
Hoppas ni får en härlig dag ni alla i vårt avlånga land! Skickar varma tankar till er och känner att mina händer pirrar och hettar så det går nog fram …. *ler varmt*
God morgon Rore, Jazzo och alla andra som kikar in är i vår härliga vrå!
#1 Härlig kristall Jazzo. Jag förstorar den lite
Ha e riktigt bra Fredag!
God morgon alla.
Här är det fortfarande mörkt och milt. Men det blir säkert en bra dag ändå.
Ha en fin dag och var rädd om dig själv och andra
Godmorgon på er!
Vill bara berätta för er att ni sprider värme med era inlägg 
.
Jag önskar er alla en fin fredag!
Go'Morron alla fina!
Och tack för en härlig stjärnbild! :)
Det ser ut att bli en mild dag här också - och det ser ut som att den kommande veckan ska fortsätta i mildhetens tecken! Personligen är jag glad för det. ;)
Ja, Frodig, jag håller med dig - ni sprider alla en härlig värmande energi!! Det känns alltid gott att komma hit!
Ha en god och mysig fredag på er allihop! Och många kramar! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
#1 Vilken fin kristall Jazzo! 
Lite grådisigt här i dag och då är det extra gott att komma in i värmen här inne.
Var rädda om er och ha en fin fredag!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Det var attans vad svårt det är att komma igång med jobbet idag.. måste skärpa till mig!
Hoppas ni har en skönt stundande helg!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmiddag alla :)
Här är det grådis, mörkt och kallt. Har sovit dåligt och är förkyld.
Men jag känner mig barnsligt lycklig idag och bara älskar livet! svävar lite på moln och lyssnar på måbra musik .)
Må gott!
I want to be like the patronsaint of reality.

God eftermiddag!
Här är det kallt men inte lika kallt som i morse…burrrr! Kryper upp i soffan med en varm och mysig katt en stund efter att ha fixat tvätt och disk. Har haft en intensiv men bra dag på jobbet så nu ska jag vila lite. Ska bara kolla att jag inte glömt någon katt ute på uteplatsen som fryser nosen av sig om jag somnar i soffan. De får hellre krypa upp bredvid mig så vi håller oss varma tillsammans.
Håller verkligen med om att ni sprider värme omkring er
….härligt!
Ha en trevlig kväll allihopa!