godmorgon
ja det verkar bli en fin dag,önskar er alla en strålande dag!
God morgon alla !
En fin dag går till mötes här också,kallt och vackert klart väder.
Ha en underbar dag 
God morgon! 
God morgon och krya på er alla sjuklingar!
Hoppas ni alla får en vacker dag annars får ni lite här!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon från mig också
! Strålande sol här, kallt och lite halkigt, får ta det försiktigt när jag sätter mig på cykeln sen 
Underbara bilder Gunilla och Christine!

Godmorgon! =)
Godmorgon alla!
Ha en härlig torsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon alla!
Fin morgon med sol.
Ha en bra torsdag allesammans.

God förmiddag!
Om en månad och en vecka är det jul…
, det går fort nu…
Äldsta dottern messade just och hade ont i bihålorna, huvudet, ögonen sved och hon kände sig hängig.. Det är de tiderna nu. Får trycka i henne massa gott och Gunillas ringblomssalva på spruckna läppen så hoppas vi det bli bättre!
Ha det så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag !
Det blir nog en promenad idag Solen försöker titta fram
Ha en bra torsdag alla
Kram
Allting är möjligt
God förmiddag alla. Har varit till Karlstad en sväng. Efter vägen ligger det en död räv, han har legat där en tid. Idag blev jag så ledsen när vi åkte förbi den igen, den har blivit alldeles svart av alla bilar som åker förbi, jag sa till gubben man borde stanna och lägga den i diket, men tyvärr så hade vi nog inte hunnit, då det säkert skulle bli en massa irriterade bilister. Och dessutom är det väl förbjudet att stanna hur som helst efter vägen.
Visst är det tragiskt.
Ha en fortsatt fin dag och var rädd om dig själv och andra.
#11 Ja det är sorgligt med alla döda djur som ligger efter vägarna. Vi borde göra som de gör i Norge, där åker det speciella som har till uppgift att ta bort döda djur efter vägarna.
Varför gör inte polis eller andra det här i vårt land?
" Var nära naturen - var när dig själv "
Morrn da. Har fint besök idag igen, mammas lilla vita pudelfluff är här. Jag ska ta henne till veterinären idag för vaccination, mamma kunde inte själv eftersom hon är tvungen att röja ur en släktings hus då det sålts. Släktingen själv är jättesjuk, ligger på sjukhus, har blöjor som han river av sig och lägger på golvet… förmodligen har han haft en hjärnblödning och det är tveksamt om han nånsin kan flytta hem igen, det blir nog långvården. Sorgligt är det, han är inte så gammal utan har precis i dagarna gått i pension.

God middag!
Underbart väder med sol, blå himmel och hög luft.
Kommer inte att sitta så mycket vid datorn några dagar, ska umgås med yngste sonen som kommer på besök
Ha en trevlig helg och allt gott till alla