Healing till GunillaF !
Vill ni vara med och skicka healing till GunillaF kl 11 eller den tid som passar er?
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Klart jag är med och sänder till våran Gunilla.

Absolut!
Jag skickar självklart så mycket jag kan! Kan jag inte vid 11, så skickar jag några gånger senare under dagen.
PeppPeppKryaPåDig Gunilla! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Gunilla är förkyld och har feber, tänkte vi skulle överraska henne lite….vet att hon vill ta emot, skickade till henne i går.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Absolut att jag är med 
Tack ni underbara själar. Jag lägger mig och tar emot de härliga energierna klockan 11. Tar tacksamt emot av er senare idag också.
Det var en fin överraskning Indiania!
Självklart så skickar jag med!
Krya på dej Gunilla och hoppas att du snart mår bättre!
Fina Gunilla, jag har varit på begravning men jag sänder mina tankar under dagen! Stor kram!
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack snälla ni, allihopa!

Åh Gunilla, healing kan jag inte skicka men jag tänker på dig och önskar dig snar bättring
#10 Tack söta Smilax!
Hej Gunilla. Jag har skickat reikiänglar till dig för ditt högsta bästa. Hoppas du blir bra snart igen 
#12 Tack Christina. 
Sen som vanligt är jag 
Gunilla, jag kan inte skicka healing som ni kan härinne, men jag skickar många värmande kramar till dig 
Tack GunillaR. Kramar är också healing

Eftersom jag inte lärt mig skicka reiki på distans än så skickade jag kärleksfulla tankar och en bön om bättring idag på lunchen. :) Krya på dig! *kramar om*
#16 Tack Jazzo. Jag känner mig mycket bättre ikväll
Kramar till er alla