Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 1122 ggr
[Chilliy]
0

Kvinlig och manlig sida!

Kan någon förklara vad det betyder när Ying och Yang är avstängda?

Alltså den kvinliga/manliga sidan?

Amandla
0

Avstängda? Samtidigt? Då lär det inte röra på sig värst mycket någonstans…

[GunillaF]
0

Här är en sida där du kan läsa lite om Yin oYang. Glad

Att de är avstängda kan jag inte tro. Var har du hört det?

Du kan även ställa din fråga inne på Feng Shui, där finns det folk som kan detta.Glad

[Chilliy]
0

Japp samtidigt..Helt blockerade..Min healare berätta detta då jag var där..

Vill veta vad det beror på..

[GunillaF]
0

#3 Jag tycker att du ska fråga din healer vad h_n menar med det och ev kanske göra något åt det.

[Chilliy]
0

Ok men hur tolkar du det Gunilla?

[GunillaF]
0

Jag brukar inte tala om yin o yang i min healing. Jag skulle ev tolka det som om du har blockering i ett eller flera chakran. Om ett Chakra är blockerat eller rör sig långsammare än det ska göra så kan inte energierna passera lika lätt som de borde och de påverkar de andra chakrana också.

Om du ber din healer att ballansera upp dina chakran så ska det bli bra sedan. Men det här är enligt mig.

Den enda som kan svara på vad din healer menade, är din healer. Vi kanske inte använder samma ord om samma saker. Det har jag varit med om förut.

[Chilliy]
0

Hej Gunilla

Ja precis så var detSkrattande Och det är något han ska jobba med nästa gång..

Men kan du ge en förklaring på varför? Envisa människa tänker du nog-s-

[GunillaF]
0

#7 Det är som jag skrev i #6 Något Chakra snurrar inte som det ska p.ga blockeringar. Det gör att de eferkommande chakrana inte snurrar som de ska heller.

Chakrana snurrar inte som de ska om du har någon åkomma, sjukdom osv. Vilket Chakra beror på vilken åkomma det är frågan om.

Jag brukar alltid ballansera upp chakrana innan jag påbörjar healing. Därför att då får healingenergierna flöda fritt och inte stoppas upp av blockeringar.'När energin får flöda fritt kan en läkning börja mycket snabbare.

Allt detta görs under en och samma session. Någon gång kan behövas en gång till, men inte ofta. Så jobbar jag.

[Chilliy]
0

Tack Gunilla..När du skrev att chakran inte snurrar beror på någon åkomma eller sjukdom. Det var det jag ville ha svar påSkrattande

Det var därför som jag tjatade vidare..Ibland kan en liten förklaring göra mkt så att man förstår bättre..Och här är det väl ok att ställa frågor och vara nyfiken?

[GunillaF]
0

#9 Bra.

Efter en liten kringelikrokväg så "löste" vi det då!SkrattandeFlört

Klart du/ni får fråga. Vi svarar så gott vi kan. Kyss

Kram

[Chilliy]
0

Försökte så gott jag kunde och ber om ursäkt för mitt klumpiga sätt att utrycka migFörvånad

[GunillaF]
0

#11 Nämen inte var du klumpig!Förvånad Det är bra att du frågarGlad