"Det okända" 14/11
Avsnitt 9 av 14. Kanal 7. Kl. 21.oo
Marita Bjursmarck arrangerar kurser för stressade storstadsmänniskor i en gammal nedlagd skola i Arboga. Ju mer tid hon tillbringar i skolan, desto obehagligare tycker hon att husets atmosfär är då saker börjar försvinna och lampor släcks och tänds. Det okändas medium, Terry Evans, åker till huset för att rensa det.
Även 19/11.

Tack för att du påminner oss Gunilla
Alltså är otroligt tacksam jag missar jämt det. Tack tack tack
Puffar upp tråden igen så inte Skymning glömmer *s*
#3 haha nej du. Jag minns

Haha i slutet fick man se att göran är nästa veckas medium . Han är grymt snygg rakad . Aja by the way. Kom ihåg då vi var ett gäng som stannat på mc donalds i västerås. Sitter och käkar så känner jag något bakom mig. När jag tittar bakåt så sitter göran där och ska ta världens tugga av en gigantisk burgare. Han ser att jag ser honom då får han uttrycket (o-0) ? Sen när han går ut kollar han jätte surt på mig. Haha
Göran? Var det inte Pierre?
Nej göran
Vem är Göran då?
Han som har varit med från början. Han har haft hår och skägg och mustasch och allt möjligt. Han ändrar utseendet lite
Hm, minns inte vem det kan vara…
Fast på tv-tablån för nästa vecka står det så här: Efter att familjen Leon flyttat in i ett hus i Katrineholm börjar mamman Marcia och dottern Dyanne att drabbas av ihållande huvudvärk och yrsel hemma. Dessutom tycks det finnas en osalig besökare som vandrar omkring på familjens tomt och rumsterar om i deras garage. Frågan är om Det okändas medium Pierre Hesselbrandt lyckas rensa bort den vresige mannen som ställer till med besvär.
Det är Pierre som är med nästa vecka. 
Jag undrar också vem Göran kan vara?!
Kvällens avsnitt var lite annorlunda. Bra tycker jag.
Va. Jasså såg ut som göran
Ja just det haha titta det var pierre. Hur fick jag honom till göran ?
#15 Du kanske menar Jörgen Gustafsson?