meditation ger glädje
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag mediterar alltid till celtisk musik. Älskar det . Och så händer så mycket kul.och man vet sällan vad som händer Kom till ett stort träd som jag flög kring och igenom trädgrenarna. Och helt plötsligt började trädet växa skyhögt och jag visste inte hur jag skulle komma ner haha men tänkte " äsch det ordnr sig" så hoppade jag ner och föll och föll och upptäckte. . Jag kan inte bromsa. Tur som var kom örnen och tog tag i mig. Och då tänkte jag med ett leende på munnen " jag sa ju att det skulle ordna sig" . Helt plötsligt så är jag på ett berg och örnen brevid mig och berget sluttar ner mot en skymningsrosa vacker dal Örnen flyger ner och då flyger jag efter men får direktiv att jag ska flyga till en annan del. Och det är fullt med folk som sjunger och dansar. Ohhhhh gud vad jag har dansat. DET ÄR SÅÅÅÅ KUL man får aldrig höra om andras upplevelser. Jag är nybörjare . Jag vill verkligen veta vad ni erfarna upplevt . För det måste ju bli mer fantastiskt per gång Natt allihopa! Och kraaaaamaaaar
Ja visst har man härliga upplevelser vid meditation.
Tack för att du delar med dig