God morgon 13:e November
Oj, farsdag, det har jag helt missat
Nattuggla som jag är, så blir det lättast med ett goder morgoninlägg på natta.
God morgon, god middag och god kväll!
Ja Grattis alla pappor! 
Trevlig söndag till er alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God Morgon !
Grattis alla fäder 
Ha en fin Söndag dä ute 
God morgon alla! Herrena då vad ni är uppe sent/ tidigt! Haha jag får erkänna mig som en sömntuta! Fars dag ja… Vi har i denna familj lagt ner sådana dagar. Men jag minns min egen pappa lite extra med tacksamhet. Tänkt vilken fantastisk pappa han är som kom tillbaka direkt efter sin död. (Att det tog 6 år innan jag fattade är en annan sak … :p) Ha en skön söndag & hoppas er vecka som kommer blir fin.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon alla. Jag säger också Grattis till alla pappor som har såna fina barn.
Här är det mulet, hade nästan önskat lite snö. Det var lite sån lukt ute igår.
Det börjar bli tråkigt med det gråa, inte så nyttigt heller. Det behövs en riktig nedfrysning så alla bakterier får dåndimpen och försvinner.
Ha en bra dag alla och var rädda om varann
Godmorgon i tråden ! Hoppas ni alla får en fin skön vilsam söndag. Grattis till alla pappor.
Godmorgon allihop! Ja, idag är det fars dag. Vi går krama all pappor lite extra :) Ha en fin dag på er allihop!
Sajtvärd på Övernaturligt
Go'Morron allihop!
Oj, är det fars dag - något som jag missat… Men jag skickar över ett stort grattis till all världens pappor jag också! 
Ha en god dag idag - fädrer, mödrar och barn!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon på er!
Grattis till alla pappor säger jag också.
Ha en fin söndag
God middag är det ju snart.
Här i huset firar vi inte farsdag. Mina barn har världens finasta pappa och vi försöker fira honom hela tiden istället. När barnen var små kallade de alltid fredagen för pappadagen för då fick de träffa honom mer för helgen startade och så firade vi det med fredagsmys.
Hoppas ni alla har och får en fortsatt fin söndag.
Kram Danda
Morrn da! Här firas inte heller fars dag så jag hade helt glömt att det var det idag.