Healing iFokus

Healing

Läst 832 ggr
Indiania
0

Godmorgon 12 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni alla får en fin lördag!Glad

Själv är jag fortfarande lite förkyld men det skall bli bättre.

Har inga speciella planer för dagen, bara njuta efter all städning och förändring jag gjort här hemma.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

smilax
0

God morgon allihopa!

Sitter och äter frukost innan jag ska ut till bussen. Ska gå på Hälsomässan tillsammans med en kompisSkrattande. Hoppas på att det ska bli en riktigt trevlig dag.

Hoppas alla ni andra också får en trevlig lördag!

Jazzo
0

Krya på dig, Indiania!

Vilken underbar morgon! Solen skiner, det är minusgrader ute och solen glittrar i frosten på träd och mark! Kan man bli annat än kärleksfull?! Igår träffade jag några vänner och inväntade det magiska klockslaget 11.11 och tänkte kärleksfulla tankar. Försökte mig på att meditera på kvällen (jag vet inte om jag gör rätt och har inte fått kläm på det än) men förutom den varma känsla i kroppen jag får så hände inget mer - än att jag somnade som en stock! Skäms Så fort jag varvar ner blir det så, jag kan lixom inte stanna kvar och vara medveten, eller så var jag helt enkelt för trött.

Idag blir det en egen-dag tillsammans med goda vänner, vi ska sitta i myskläder hela eftermiddagen/kvällen och prata, dricka te och titta på filmer - som jag har längtat! En långpromenad i det härliga höst/vintervädret ska det oxå bli.

Önskar er en härlig dag och sänder kärlek till er alla! <3

[dandamimm]
0

Här blir det barnpassning hela helgen. Min svägerska kommer med sina små (en på 3 år och en på 8 månader) om en timme och sen hämtar hon dem i morgon em. så vi ska ut i skogen och springa av oss lite "byxmyror" idag.

Ha en fin lördag och hoppas att solen skiner på er.

// danda

[kayenta]
0

God Morgon !

Krya på dig Indiania !

Ha en fin dag Glad

[GunillaF]
0

God morgon alla healers.

Disigt och dimmigt idag också. Tänk om vi slapp det och fick se solen!

Ha en bra LördagGlad

Toyan
0

God förmiddag!

Dimmigt och 0,1 grad.

Ska bara vila, piggare igår än idag, jobbig förkylning det härRynkar på näsan

Ha en fin lördag allihopa!!

Indiania
0

Tack för " krya på dig hälsningar" Kyss Krya på dig du också Toyan! Kyss

Andina
0

Go'Morron alla trådspinnare!

Ja, vintern kommer närmare nu. Bara ett par plusgrader just nu - och grått, grått, grått. Dags att plocka fram 'varmkläderna' nu.

Skickar lite 'bubbel' till er som känner er lite krassliga - fånga dem om ni vill ha. Och hoppas ni kryar på er snart! Varför inte gosa in er i nå'n varm go' tröja eller filt idag?

Hoppas ni får en mysig lördag allihop, med barnpassning, mässor och filmtajm o annat ni pysslar med.

Själv ska jag nog åka över till mamma och hjälpa henne med lite pyssel.

En riktigt skön lördag önskar jag er! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
0

Morrn da! Här är det grått förstås, tur att det är varmt och ljust inne. Idag ska jag bada och fixa till mina pudlar, vill helst ha dem fräscha dels för att jag är lite allergisk och dels för att det är kul. Kul för mig alltså, de tycker nog att det kvittar Flört även om de gillar att bli beundrade.

Bara Anna
0

Gord förmiddag alla goa! Här är det snart dags för lite lunch! Håller med om att det är kallt idag. Nu kanske även vintern och inte bara mörkret vågar sig hit!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

[rore]
0

Go eftermiddag på er!

Indiania jag hoppas du kryar på dig,,, Tanke bubblor om tillfrisknande kommer här,, om du vill haGlad

Dimmigt disigt och grått ute i dag +1grad så nu börjar det krypa neråt…

Indiania
0

#11 Tack goa Rore, så klart jag vill ha! Kyss

majlar
0

Men vad skådar mitt norra öga. Har jag inte skrivit i morgontråden idag.

Då får jag hälsa alla en fin kväll i stället.

Indiania skickar lite kärlek och energi till dig och din situation.