11.11.11 11.11.
Tusen och åter tusen personer runtom världen väntar på att det ska bli Fredag, förmiddag och för att vara riktigt exakt, 49 minuter före klockan 12. Då inträffar nämligen det historiska klockslaget 11.11 den 11.11.11.
Samtidigt som miljoner människor samlas för festligheter, riter och medvetandeförhöjande ceremonier finns det otaliga andra som inte kunde bry sig mindre.
Den 11/11 2011 lämnar vi enligt yogan fiskarnas tidsålder, en tid präglad av individualism och makt.
Vi går istället in i vattumannens tidsålder, också kallad hjärtats tidsålder, där medkänsla och kärlek kommer att få en allt större plats i våra liv. Vi kommer att förstå att allt vi gör har en inverkan på vår värld, våra medmänniskor och oss själva. Hjärtats tidsålder ger oss möjlighet att se oss själva i andra och känna tacksamhet för det som är.
/Källor: Ötserbottens folkblad o Yogakrft
Det är många grupper som passar på att skicka healing till Moder jord i morgon kl 11.11.
Även jag och jag hoppas att många av er hakar på.
Självklart är jag med 

Fast är inte 17:42 31 Mars 2018 lika historiskt, egentligen?
Jag är också med och skickar! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
självklart kommer jag sitta för vår moder
eftersom så många kommer sitta den tiden - gör även jag det-kan det hjälpa så gärna för mig- att meditera är alltid en upplevelse!
Fast 11.11.11.11.11 är ju olika beroende på vilket land du bor i - men det spelar kanske ingen roll? och om man sen tänker på att vi skiftat till vintertid, hmm - nä det spelar nog iingen roll det heller
ska bli intresant - vi kanske kan skriva våra upplevelser efteråt - om det kommer några vill säga!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#2 Det är det säkert. Men vi nöjer oss med en dag i taget
Är med och sänder till moder jord. Det kommer bli en fin stund.
Om jag bara inte missar tiden så är jag naturligtvis med i 'sändningen'!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#7 Det går nog bra med vilken tid som helst 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Vilken tid som funkar nog, håller med dig Gunilla. Det finns ju en massa människor som har en annorlunda tideräkning och alltså inte har detta fantastiska datum imorgon. Tid är något vi har hitta på så jag har svårt att tänka mig att det skulle vara av nån speciell betydelse men jag är gärna med på att skicka healing till vår Moder Jord. Det är ju alltid en fin sak.
// Danda
jag kommer vara med
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Jag ska försöka, dock har jag ett möte kl 11.15…
Det ska blir intressant var ett dygn av healing till moder Jord (om flera i varje tidszon skickar healing)
kärlek til er alla 
Ja, självklart ska vi skänka våra tankar till moderjord. Jag arbetar, men tänkte smita iväg en stund och "sluta samman" med alla andra runtomkring 
Sajtvärd på Övernaturligt
Ja, visst är den vacker. Jag tycker att den känns så mycket närmare än vanligt.
Jag är med
!
ska bli spännande det här,självklart är jag med 

Vad är det som är speciellt med datumet?

Tack mysig stund
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack alla som var med!
tack
det var varm o skön energi!
Tack! Det kändes skönt! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
jag tror det kan bli ännu starkare ikväll vid det klockslaget,då har lugnet infunnit sig hos människorna,och energierna når sin topp 
Och när det är kväll i Sverige är det morgon i andra länder…
Jag tror jag får satsa på elva på kvällen - här försvann tiden all världens väg… ;/
Jag satte mig ner under några korta minuter. Jag "såg" en massa människor som gick runt och renade vår värld. Det var en fin bild, dock kunde jag inte sitta länge (massa på jobbet) men jag har skänt mina tankar under dagen och ska sätta mig djupare ikväll.
Hela dagen är speciell.
En stor kärlekskram till vår moderjord.