God morgon 11.11.11.
God morgon!
En ny spännande dag att uppleva :)
Ha det gott idag 

God morgon alla här inne!
Ja idag är det verkligen ett speciellt datum. Bra att jag blev påmind om datumet för då kommer jag ihåg att gratta en kompis som fyller år idag. Nu ska jag äta klart frukosten innan Safir (ena katten) tar min leverpastejsmörgås. Hon har en förmåga att lägga nosen i blöt i allt.
.
Ha en härlig dag allihopa!
God morgon alla. Kul med ett speciellt datum. Får se om något annorlunda händer idag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Go'Morron alla morgonfåglar!
Vilken mysig bild, Gunilla. Me like! 
11-11-11 - Ja, ett datum som vi se'n får vänta länge på innan vi kan skriva igen, ca 1000 år.. ;) Så det måste väl bli en alldeles superbra dag, eller hur?!
Ha en go' dag med många glada leenden!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon på er alla!
Idag tittar jag ut på en dimmig värld, 1,5 plus.
Har en dunderförkylning så formen är inte den bästa, blir en dag av vila.
Ha det gott allihopa, spännande att se vad dagen i övrigt medför
Här blir det nog sol idag, vi har +4°C just nu.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon!
Idag kan allt hända. Jagär förväntansfull!
Kkram på er alla!

God morgon!
Oavsett datum så är det fredag - härligt! Det är oxå ett ypperligt tillfälle att tänka lite extra på moder jord
Hoppas ni får en dag fylld med fredagsmys!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon 
Dagen innehåller shamansk ceremoni och att bara njuta och ta det lugnt.
Fina bilder bjuder ni på som vanligt
Ha en fin dag på er 
Godmorgon alla!
I natt fick min mans farbror sluta efter sin stroke, han låg på sjukhus i fyra veckor. Niu har han det bra där han är.
Själv har jag känning av mina bihålor i dag också men det går väl över.
Ha en fin fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Morrn da! Tråkigt med din mans farbror, Indiania, men som du skriver, han har det bra där han är nu.
Jag ska ha en trevlig dag idag, åka bil i flera mil (älskar att köra bil) tillsammans med en av mina bästa vänner, nämligen min mor, vi ska titta på en pudelvalp som hon kanskekanske ska ha, sen ska vi åka och hälsa på en pudeluppfödare till för att köpa en hundfön
En vanlig människofön är inte byggd för det som krävs när man ska föna en pudel, så nu ska jag byta upp mig!