Ridolycka
Hej.. fick precis reda på att min storasyster varit med om en ridolycka och när ambulansen hämtade henne så var hon medvetslös.
Det jag vet just nu är att hon brutit axeln, slagit i huvudet och fått hästen över sig.. och är så orolig för henne.
Jag ber att hon inte ska ha skadat hjärna eller ryggraden på nåt sätt.
Vill ni skicka lite healing tillsammans med mig??
Tack på förhand.
Konstigt, några timmar tidigare idag fick jag nån jättekonstig känsla i huvudet.. lock för öronen och konstig i huvudet.. och nu undrar jag om det kan vara ett symptom från min syster jag känner, för vi har alltid haft lite telepatisk kontakt.
Hur gör man då?
Man kan tänka sig ljus som man skickar, eller så kan man bara be. Hon heter Kirstie
Usch, alltid tråkigt när sådant händer! :( Är själv ryttare så vet hur det känns. Tur iaf att det gick bra med henne, mycket värre saker kan ju hända i ridolyckor. Förstår att du är orolig, hoppas hon kryar på sig snart och vågar rida igen!
Mvh Emma (är inte bra på sånt här, utan är inriktad på djur, men det var ett ganska "intressant" ämne) :)
#3 Vi vet inte hur det är med henne ännu. Hon är tydligan ganska illa däran. Jag hoppas och ber bara att hon inte skadat ryggraden eller hjärnan.
Självklart så skickar jag ljus till din syster, Marion!! Hoppas verkligen att allt går väl både med henne och hästen.
Jag skickar kärleksfulla tankar till din syster och hennes situation!
Tack så mycket.. är ju så orolig också 
Förstår att du är orolig, det är mycket som kan hända vid en ridolycka 
Har själv ridit omkull för många år sen, slog en kullerbytta med hästen över mig men märkligt nog fick jag inte ens ett blåmärke. Hästen fick ett sår i ena knät så han stod på djursjukhus nån vecka, det var allt.
#8 Konstigt vorde det ju om du inte var orolig.
Men du borde väl kunna ringa sjukhuset och som en av de närmsta anhöriga få reda på hur det är med henne.
#10 Jag pratade med hennes man för ett tag sedan och ska ringa tillbaka imorgon när dom ska dit, men det är klart jag kan ta numret till sjukhuset också, men jag får nog reda på mer imorgon om hur hon mår och hur det gick till..
Amandla, låter som du hade änglavakt där :)
#11 Vad bra att du redan talat med någon.
Jag skickar reiki för din storasysters högsta bästa.
Tack ska ni ha alla ! <3
Jag funderar över om det var min systers symptom jag kände ungefär en timme innan jag fick reda på att hon låg på sjukhus…
Jag och min pojkvän satt i soffan och tittade på tv, när jag kände att jag hade oförklarligt lock för båda öronen som inte gick bort.. kände mig tung och konstig i huvudet.
Men nu är det borta. Vi har ju ofta haft en telepatisk kontakt, så det är ju inte omöjligt kanske.
#14 Ja, det kan det nog vara. Har ni telepatisk förmåga så är det inte så konstigt om du känner av henne när det hänt något sådan som det nu gjort.
Ja, det är ju fantastiskt, att man kan känna så, syskon 
Tycker så synd om henne, för det var inte länge sen hon var på sjukhus ett bra tag och så skulle detta hända…
Ja, men jag tror det finns en mening med allt som sker. Ibland ser man kanske inte allt direkt, kanske om några år först..
Åh, Marion! Jag skickar så mycket ljus och kärlek till din syster och hennes situation som jag kan! Och även till dig och hennes nära.
Jag hoppas att hon repar sig snabbt och bra nu! Och att ni alla kan hämta er från chocken!
Visst kan du ha känt av din syster - det vore ju helt 'naturligt' i så fall, eftersom ni står varandra nära.
Jag håller alla tummar för att det går bra nu!
Många kramar!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Har kollat in hennes nacke lite och skickar lite extra hjälp till ryggraden speciellt på hennes högra sida i jämnhöjd med hennes axel. 2-3 kotor som behöver lite extra hjälp där. Jag hjälper till såklart =) Har kollat och hon tar gärna emot hjälp.
Marion jag skickar värme och kärlek till din syster och dig själv! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Självklart skickar jag helande energier i hennes väg,hoppas hon blir helt frisk vet hur det är att fara av den där hästryggen.Föll illa för några år sedan och för första gången i mitt liv red jag med skyddväst och hade jag inte haft den hade lungorna gått för jag kunde inte andas på en god stund.
Allt gott till dig och din syster hoppas allt blir bra med henne 
Tack snälla ni för att ni skickar healing till henne!
Jag hoppas att hon hade skyddsväst på sig, men jag vet inte.
Jag ska ringa lite senare, efter att hennes man pratat med läkaren och se vad för skador hon kan ha fått och så uppdaterar jag här i tråden.
Jag ringde nyss och pratade direkt med min syster, men hon var så trött och orkade knappt prata så man hade lite svårt att kommunicera med henne.
#Allhealing. Det är hennes högra axel nånstans som är bruten. Dom vet inte ännu om hon har fler skador t ex på ryggraden eller så.
Hon sade att hon skulle provrida en ny häst i ridhuset och det gick bra först i början, med sen började den att skena och den stegrade sig och sen minns hon inget mer.
Hon fick även en rejäl hjärnskakning. Hon har väldigt ont och får morfin och lugnande. Det strålar ut smärta överallt från ryggaxeln säger hon.
Sen frågade hon helt plötsligt hur det går med min nya kille?
-eh.. vad? Jag har ingen ny kille haha. Jag är fortfarande ihop med P sedan 1 ½ år tillbaka.
-oj jag kanske har drömt, sade hon.
Skönt att du fick prata med din syster! Kram
Håller alla tummarna för att hon repar sig snabbt! Och för att det är ett positivt besked att de inte vet om det finns fler skador - då finns det uppenbarligen inga påtagliga skador ytterligare!
Fortsätter att skicka till hennes situation! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Hur har de gått för syster din?
Hon har fått komma hem idag. Men hon är sängliggande med smärtor. Skönt att det inte blev värre. Jag tackar så väldigt mkt för all healing från er! Stora kramar från mig! <3
Skönt att det går åt rätt håll Marion,sänder alla ljusa helande tankar i hennes väg 
#26 Vad skönt att din syster är hemma igen. Skickar till henne i kväll! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Åh, vad skönt att hon är hemma igen! Då mår hon "relativt ok" i alla fall! Nu ska hon 'bara' hämta sig och bli pigg och stark igen.
#26Hej! Skönt att hon är hemma
Ikväll skickar jag till henne! kramar till er.
Allting är möjligt
Vad skönt att din syster fått komma hem
Oj, är hon hemma redan! Skönt, då kan ju inte läkarna vara alltför oroliga för henne, alltså kommer hon att pigga på sig snart. Ljus och kraft från mig!
Jag blev själv lite förvånad över att hon fick komma hem så fort. Hon måste ju fått morfin för smärtan, men hon kanske fått med sig värktabletter hem. Men jag är glad att hon repar sig <3