Healing iFokus

Healing

Läst 1067 ggr
Toyan
0

God morgon 10 november

God morgon på er allihopa!

Ingen frost idag, 5 plus.

Frukost intagen kaffemuggen bredvid mig, redo att möta den nya dagenGlad

Ha det gott!!

[GunillaF]
0

God morgon Toyan, god morgon alla som kikar in lite senare.

Här är det -5 grader idag! Himlen är röd och vacker borta i öster. Det blir nog soligt idag.

Ha en fin dag och var rädda om varandra.Kyss

[walkinbeauti]
0

God Morgon på er Glad

Kaffemuggen då blir dagen som den ska,grått och vått men ganska varmt ännu.Tänkte mig en vända till Rättvik på förmiddagen men njae det kan jag göra nån annan dag.Alla ursäkter i boken för att slippa handla som är så tråkigt Skrattande

Ha en härlig dag på er Glad

Elpida
0

God morgon!

Inatt har jag äntligen sovit, har inte kunnat sova ordentligt på en vecka - men det har gått ändå! Har en förkylning i kroppen, jag svettas på nätterna och det brukar vara ett bra tecken. …förutom att jag är snorig då Glad.

Torsdag redan, denna veckan har gått snabbt eftersom jag var iväg måndag-tisdag med jobbet. Idag ska jag köra ett företagspass i Zumba, hoppas det blir mer energirikt än gårdagens. Tror mina deltagare var lite trötta av gråvädret.

Hare godis!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon alla. Här är det 6 grader varmt och lite regn i luften. Idag skulle jag varit på seans med Camilla och hennes mor, men har fått ställa in p.ga av hostan. Tråkigt men man får gilla läget. Kan ju inte åka och låta andra bli sura för att man stör. Min väninna får rapportera sen, när hon kommer hem, hur det var. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Här är det +4,4 grader och grått ute än så länge, hoppas på sol frampå dagen.

#4 Vad tråkigt Majlar att du inte kunde vara med på seansen i kväll men fint av dig att tänka på andra.Glad Vilken jobbig hosta du har, skickar lite goa bubblor till dig.

Känner mig lite förkyld men håller på att kurera mig.

Ha en fin dag med mycket värme och kärlek!Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
0

Godmorgon från mig också Glad!

Här började dan i dimma - över nejden alltså- men nu har det spruckit upp så jag blir sugen på en liten skogspromenad.

Jag ska laga lite mat och en kaka inför lördan då några kursare kommer hit.

Ha en bra dag allihopa och lycka till med era bestyr !

Koylie
0

Godmorgon allihopa!
-5 och sol som gör att frosten gnistrar likt diamanter. Livet är underbart!

smilax
0

Godmorgon allihopa!

Så härligt att höra hur positiva ni ärGlad. Det behövde jag idag. Är hemma från jobbet för jag mår illa och har ont i hela kroppen. Brukar bli så någon gång i månaden när kroppen ger upp för mig. Behöver en dags vila. Förutom det hittade jag hårlöss i håret igårSkrikandes. Andra gången i höst jag fått det av barnen på skolan. Sååå äckligt! Men jag behandlade håret igår kväll med något medel som gör att lössen kvävs. Men bara känslan att veta att något rör sig i håret…blää!

Tack för att ni finns och ger mig lite positiva vibbar bara av att läsa härGlad

Ha en härlig dag allihopa!

Nu ska jag gosa med min ena kisse som bökat sig ner i mitt knä.

Amandla
0

Morrn da! Och tack för lusrapporten, smilax. Nu kryper det i hela hårbotten på mig Skrikandes *lusnojja* Flört

Annars är det hyfsat, lite ont i halsen men ger det inget utrymme att bli värre. Ska nog åka och hälsa på en kompis som just flyttat, tar med en krukväxt i present som jag inte har plats för längre, och hon har numera en trea istället för en pytte-etta så det finns säkert plats i fönstren.

Andina
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Eftermiddag alla som tittat och tittar in i tråden idag!

Efter en mulen dag med fukt i luften börjar det bli kylslaget inomhus också - så jag får försöka veva igång vedspisen nu.

Det var en härlig syn jag mötte imorse när jag öppnade dörren och gick ut. Det glittrade, glimmade och bubblade på marken och i träden. Av all dagg som solen strålade på. Tog lite foton, men tyvärr fick jag inte med 'magin' helt och hållet!

Skickar lite glimrande bubblor till er som mår lite tjyvtjockt - vill ni ha, så är det bara att fånga dem när de närmar sig!

Ha en god fortsättning på da'n och kvällen allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
♥

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

#10 Lycko dig som har vedspis Andina Glad!

Jag har pratat med universum om att jag vill ha en vidspis igen nu, jag tror den kommer till nästa höst Flört!

[rore]
0

Kikar in och önskar er alla en fin kvällning.